środa, 1 lutego 2012

dlonie pod stopami...

............................
Smutek jest jak pochód - przechodzi.
............................
Stojąc w miejscu też można zabłądzić.
............................
0 Minęło wiele miesięcy, ale mnie nic nie minęło.
Czas dla mnie w miejscu przystanął.
............................
Jeżeli coś dotyka cię, znaczy: dotyczy cię. Jeżeliby nie dotyczyło cię - nie dotykałoby cię, nie zrażało, nie obrażało, nie drażniło, nie kuło, nie raniło. Jeżeli bronisz się, znaczy: czujesz się atakowany. Jeżeli czujesz się atakowany, znaczy: jesteś celnie trafiony.
Miej to na uwadze.
............................
Ludzi coraz więcej, a człowieka coraz mniej.
............................
Nie zna smaku prawdziwego życia, kto przez tunel samotności się nie przeczołgał.
............................
Dla wszystkich starczy miejsca pod wielkim dachem nieba.
............................
Wszystko mnie boli, gdzie byś mnie nie dotknął, to mnie boli. Gdzie byś nie strzelił, to trafisz we mnie.


— Edward Stachura





skrzat
zagubiny w zyciu
zgubil wątek..
przy myciu ;*

2 komentarze:

  1. ..jedyny taki skrzat..

    ujdzie i nieumyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo
    ..dobry jest taki, jaki jest:
    ..skrzat
    ..człowiek
    ..świerszcz
    ..pies
    ..jeż

    ..do takiego, jaki jest
    dobrze się przytulić
    bez okazji też..
    :*

    OdpowiedzUsuń