środa, 16 maja 2012

..Hej, hej..

..co u Ciebie?..

..w Księdze Hioba widzę podzwonne
Księgi Izajasza..
Tam w globalnym zakresie
a tutaj, u nas w indywidualnym.

napisałam coś o nie kochaniu Hioba
przeze mnie
bo nie chcę kochać kogoś
kto nigdy nie istniał

tak jak z przestrachem patrzę
na uwielbianie postaci serialowych
przy jednoczesnym odrzucaniu
najbliższych relacji - rodzinnych

czas nam się pokochać
prawdziwie
bo przed tv lub netem
prześpimy życie
a może i szczęście?

pozdrawiam Cię
i dziękuję
i
nie jestem zła
za nic
jestem wdzięczna
za wszystko

Howk!
tzn amen.
:))

16 komentarzy:

  1. Lato..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Smiech i praca..
    ;)

    i skrzat
    dni szare
    ozlaca..

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie jestem już
    znakiem zapytania
    dla świata
    naszego
    bo nie
    chcę.
    to..
    Ciebie spytam
    zapytowywuję
    kim jestem
    lub byłam
    dla Ciebie
    ???
    bo
    chcę
    to poznać..
    tak po prostu..
    i już!
    ..i niby nic
    a
    ..powiesz..
    bo
    prawda
    to Ty

    OdpowiedzUsuń
  3. kim jestes dla mnie..
    wciaz tajemnica..
    zniecierpliwieniem
    pieknym Imieniem
    i przyjacielem
    ogromnym Sercem
    powracajacym slowem
    ..dam za to glowe..

    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecież
    wszystkie grzechy wyznałam
    prześladowań doznałam
    ale, ale
    nie przejęłam się zanadto
    bo wobec tajemnic świata
    moje
    to szczegół, drobnostka
    jestem tylko miłością
    rzadkim
    zwierzątkiem spłoszonym
    świata wiedzą i ogromem braku
    czułości..

    szczęść Ci Boże
    na wieczór
    nie-dzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem tylko miłością
    rzadkim
    zwierzątkiem spłoszonym
    świata wiedzą i ogromem braku
    czułości..

    wiatr glaszcze
    polne trawy
    dla zabawy..

    OdpowiedzUsuń
  6. ..a może..
    dla wzajemności?
    ..możesz
    przecież zawsze
    możesz spytać ;)

    ..może odpowie..

    OdpowiedzUsuń
  7. no wiec pytam..
    Ty ! wiatr..!
    czemu glaszczesz
    te trawy
    dla wzajemnosci
    czy dla zabawy..?

    OdpowiedzUsuń
  8. ..dla równowagi!
    by człowiek sobie przypomniał
    jak objawia się
    zwyczajna
    prosta
    miłość..
    dająco-potrzebująca
    ..wzajemnie..
    Normalna :)
    to chodząca po ziemi
    to w niebo wstępująca
    Zwyczajna :)
    potrafiąca się smucić
    i cieszyć..
    z Tobą
    i z nami..

    ..wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  9. " You are sleepwalking in your own Self, sleepwalking in your own story...
    Grace has called you home."
    (Mooji)

    OdpowiedzUsuń
  10. ..każde z nas jest po części
    śpiąco-wędrujące :)
    w swojej własnej sferze doznań
    w swojej własnej sferze analiz
    wnętrza i zewnętrza
    i to jest piękne
    jeśli pomaga
    a nie obciąża
    Kogoś
    śpiąco-wędrującego
    tuż obok
    (moje! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ..i dlatego lubię
    mówić z Tobą :*
    ..wiesz dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  12. wolnosc..
    czujesz wolnosc..!!!

    .....i dlatego lubię
    mówić z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ..skąd wiesz co czuję?
    ..miałam na myśli to
    że dlatego
    że i Ty mnie
    inspirujesz..
    widzisz wzajemność? ;)
    Dobrego wieczoru
    nie-dzielnego jeszcze,
    ale, ale.. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. inspiracja..
    moze powstac jedynie
    w wolnej przestrzeni
    zwalniamy miejsce dla niej
    pozbywajac sie bagazu
    starych przyzwyczajen..

    OdpowiedzUsuń
  15. odzwyczaiłam się
    od słów
    na pewno
    i
    jedynie
    aczkolwiek
    ..pozbywając się
    niepotrzebnego
    bagażu
    ..jest lżej :)
    ..i
    dobrego, pięknego poranka
    jutrzenką :))

    OdpowiedzUsuń