środa, 25 lipca 2012

..jak echo..

..przyszła do mnie z dawna piosenka..

nie znałam autora,
ale wiem, że napisał ją Andrzej Mroczkowski
a nauczył mnie grać na gitarze
i śpiewać Jan..
ważna w moim życiu
postać..

dziękuję, Jan :)

Ludzie są dziwni, każdy jest inny
mają kłopoty, radości i łzy
Ale największy nawet ponurak
o szczęściu marzy
i o nim śni

Człowiek szuka całe życie
i na dobry liczy znak
Ma pieniądze, nie ma szczęścia
szczęście ma, pieniędzy brak

Pyta wróżki cyganichy
szuka szczęścia w kwiatach bzu
w czterolistnej koniczynie..
spokojnego nie ma snu..

A ja mam Ciebie, to dla mnie wszystko
prócz Ciebie więcej nie trzeba mi
Gdy jesteś przy mnie, to kwiaty kwitną
gdy Ciebie nie ma, to mam najwspanialsze sny..

dlatego..

Człowiek szuka całe życie..

itp, itd, itp, ye, ye ;)

..taka to Pana Andrzeja życiowa prawda i jest w niej jakiś wątek, z którym się utożsamiam, choć nie cała.. bo.. nie jestem ani Panem Andrzejem, ani Janem..
Obu dziękuję za jakieś fajne w tamtym czasie współgranie, bo chociaż proste, przenika do dzisiaj.. :)

A Tobie Jakubie - miłych snów życzę
wszystkich, niczyj..
to dla Ciebie świeci słońce..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz