niedziela, 8 grudnia 2013

..do rozpatrzenia..

  1. Anonimowy
    …w zapatrzeniu..
    podobieństwa są..w zachwycie..?
    obcość w odczuwaniu..w życiu..?

    ..do rozpatrzenia..Miłego wieczoru
  2. Kiedy byłem mały,
    zawsze chciałem dojść na koniec świata,
    kiedy byłem mały,
    pytałem gdzie i czy w ogóle kończy się ten świat...

    W życiu piękne są tylko chwile,
    w życiu piękne są tylko chwile

    Kiedy byłem mały,
    pytałem co to życie,
    co to życie mamo,
    widzisz życie to ja i Ty,
    ten ptak, to drzewo i kwiat,
    odpowiadała mi...

    W życiu piękne są tylko chwile,
    w życiu piękne są tylko chwile

    Teraz jestem duży i wiem,
    że w życiu piękne są tylko chwile,
    dlatego czasem warto żyć,
    dlatego czasem warto żyć...

    W życiu piękne są tylko chwile,
    w życiu piękne są tylko chwile,
    w życiu piękne są tylko chwile,
    w życiu piękne są tylko chwile,
    tylko chwile

    Kiedyś byłem mały...

  3. ..do rozpatrzenia..

    Miłego wieczoru

2 komentarze:

  1. a co Pani mówiła w szkole?
    -Własnymi słowami proszę, bo będzie dwója..
    -...............................................

    OdpowiedzUsuń
  2. by nie zgubic watku
    zacznijmy od poczatku
    - ... a co w przedszkolu..?

    OdpowiedzUsuń