wtorek, 15 stycznia 2013

życie oczyma innego człowieka

Nie jestem wielką pasjonatką kina czy filmu, czasem jednak mam ochotę na zobaczenie życia oczyma innego człowieka. Wtedy oglądanie staje się potrzebną odskocznią od siebie i od świata, w którym dzieje się codzienność. Takiego filmu jednak sobie nie przypominam i zgadzam się co do tego, że lepiej nie słyszeć czyichś myśli :) Chociaż z drugiej strony - czytając czyjeś przemyślenia, artykuł czy opowieść też wkraczasz w świat myśli danej osoby. Słuchając kogoś, także to robisz (jeśli potrafisz słuchać uważnie :)) Wieczornego spokoju przed dobrą nocą! hej :) joanna: I dobrego poranka :) W intymnym swiecie problemow wlasnych (aj.. bola!) i innych, ktore mozna jedynie wspol-(od)czuc w zyciu czy na filmie.. a potem ubrac w slowa i obrazy caly swiat ukryty w krysztale bez skazy..

10 komentarzy:

  1. ...całkiem fajne przemyślenia Dalajlamy :) Inne religie uświadamiają nam często przepiękną złożoność świata, ale niektóre też jego okrucieństwo, od którego odcinamy się mocą swojej wiary w dobro, a więc w "tak-tak", które zwycięża wszystko, co jest na "nie-tak"... moja filozofija ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak latwo zrezygnowac z szukania prawdy samemu opierajac sie tylko na opiniach i osadach innych osob. Podoba mi sie Twoja filozofia tak-tak zmieszane z dzieciecym entuzjazmem.i otwartoscia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to, że budzisz.. także moją czujność. A teraz idź już spać niedowiarku ;) Pięknych, bo dobrych snów!
    Kiedyś, kiedy się otworzę, kiedy mnie otworzysz, opowiem Ci mój przed-wczorajszy sen. Piękny tak pięknie, że nigdy go nie zapomnę.
    Hej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. barwy moga
    zblednac z czasem
    opowiedz ten..
    przed-wczorajszy sen
    Hej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze za wcześnie, chociaż...
    chodziłeś kiedyś po chmurze?
    nie ponad i nie stąpając w mgle?
    dotykałeś jej kształtów?
    coś tak realnego, jak ziemia
    będąca białym obłokiem
    o stałej konsystencji
    zawieszonym ogromnie wysoko...
    to mojego snu tylko część :)
    Na dziś wystarczy.
    Dobrej nocy...

    OdpowiedzUsuń
  6. moze za wczesnie, chociaz..
    czesc dalsza ze snu
    pokaz..
    pokaz..
    ..

    OdpowiedzUsuń
  7. zanika coś pięknego...
    używanie trzech podstawowych słów:
    proszę, dziękuję, przepraszam
    staje się unikatem
    taki biały kruk...
    a przecież żal

    OdpowiedzUsuń
  8. Szwedzi sluchajac rozmow polakow dziwia sie zawsze, za co tak czesto dziekuja. Tak-tak..
    Tack = dziekuje :)Gra slow.
    Milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówisz: Szwedzi.
    A Ty?
    ...miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha..
    paszport o niczym nie swiadczy :)
    a serca nie zmienisz..

    Milej soboty!
    u nas mroz dzisiaj,
    -18,
    slonce iskrzy za oknem
    cisza zastygla na mrozie
    jedziemy ze skrzatem w dal
    on pod
    ja na wozie.

    OdpowiedzUsuń