sobota, 2 kwietnia 2011

Ładnych snów..

..a przedtem wspomnienia miłego..
zwyczajnego, prostego, świętego człowieka..
..mnie nauczył ogarniać sprawy..
maleńkie i większe











Dziękuję
******



"Jeśli ktoś lub coś każe Ci sądzić, że jesteś już u kresu, nie wierz w to! Jeśli znasz odwieczną Miłość, która Cię stworzyła";


"Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, ale kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi";


"Nie sposób inaczej zrozumieć Człowieka, jak w tej wspólnocie jaką jest Naród";


"Musicie być mocni mocą wiary i nadziei".

7 komentarzy:

  1. Joanno, po moim "dziękuję" dodałaś wybrane przez Ciebie cytaty z wypowiedzi Sługi Bożego Jana Pawła II .. nie wszystkie współgrają z tym, co teraz czuję, co teraz myślę, ale to jest tak mało istotne :)
    Dziękuję - jesteś dobrą siostrą!
    Przepraszam, jeśli nie spełniam Twych oczekiwań..
    Wybacz proszę, jeśli kiedykolwiek czymkolwiek Cię zabolałam,
    Kocham Cię, jesteś prawdziwą bratnią duszą na tej pustynii wiary, nadziei i czucia.. (bo wiesz? - idzie ku lepszemu!)
    Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Isiu,
    Czesto wczesniej dopisywalam rzeczy do Twoich textow poniewaz inspirowalas mnie czesto.
    Dzisiaj mialam problem z wklejeniem cytatow - tekst laczyl sie razem z Twoim i jedynie kolorem moglam go oddzielic. Twoj text nad obrazkiem tez sie zmienil graficznie..
    Te cytaty dopelniaja Twoja wypowiedz na temat nauk JPII i zawsze sa aktualne dla wszystkich w tej egzystencji.
    Przepraszam ze tak niezdarnie to wyszlo.

    Milych snow!



    Bardzo wazne sa Twoje dzisiejsze dwie notki..siostrzyczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, jeśli łączy w nie-dzielę
    siostro :)

    p.s.

    OdpowiedzUsuń
  4. uczymy się wolności..
    dla wielu Narodów
    ciężka to jest nauka :(

    dziś zpodałam wśród rodziny
    na wiosennym spacerze
    myśl
    że
    tak jak następne Narody
    pragną wolności
    od ciemiężcy
    jakiegoś
    dyktatora, prezydenta, żelaznej władzy
    tak każdy Człowiek
    chcąc wyrazić swoją
    wewnętrzną wolność
    ucieka
    od wszelkiego przymusu
    chce być wolną duszą
    nie po fizycznej śmierci..
    tu i teraz
    chce Nieba na Ziemi
    chce Królestwa Bożego
    i nie czeka
    aż ziemski szef powie łaskawie
    masz moje pozwolenie
    ja cię rekomenduję
    ja cię polecam
    ja ci błogosławię
    bo ode mnie zależysz
    mrówo..
    kiedy
    biznesy się kończą
    nastaje wolność
    wyboru..
    wędki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak..
    To mozna znalezc jedynie w Zyciu
    nie w smierci.

    Dlatego powoli z mozolem
    laczmy Gore z Dolem..
    z biala laska w rece
    w ciemnosci sie krece..
    widze tylko siebie
    moze...
    Jestem w niebie.. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. "...moze, moze
    ciągle tylko godos
    o tem..."

    Jesteś! W Niebie!!
    Pierwszym!!!
    który uwierzył
    i Pierwszym
    który zaufał!!..

    "..dyć pewnikiem
    to pierwso nauka
    wejzenia
    ze ślepocenia ;)"

    (nie szukaj autora
    łostatnie to mojego
    ducha nauka :*)

    OdpowiedzUsuń
  7. "..dyć pewnikiem
    to pierwso nauka
    wejzenia
    ze ślepocenia ;)"
    ....
    dyc pewnikiem
    z piknym wynikiem :*

    OdpowiedzUsuń