piątek, 29 kwietnia 2011

Badzcie Pozdrowieni Nadwrazliwi

4 komentarze:

  1. ..stokrotek i fiołków
    też
    starajmy się
    nie podeptać..
    po drodze na przełaj
    jest tyle
    pięknych kwiatów..
    po drodze na przełaj
    jest tylu
    pięknych ludzi..

    przepraszam!
    za moje rany
    które tylko mnie
    powinny boleć, jeśli powinny..

    pamiętasz siostro
    powiedziałaś kiedyś, że
    "licho nie śpi"
    otóż ja mam dla niego
    szczególne życzenie:
    zaśnij i śpij
    na wieki,
    snem wiecznym!
    już ciebie tu nie potrzebujemy
    i nie chcemy
    licho..
    Tworzymy Boże Królestwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..a a`propos niepewności
    joanno
    to
    proponuję Ci wstawić
    w miejsce
    czy
    małą łączną literkę ;)
    Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  3. w miejsce
    czy
    małą łączną literkę ;)
    ...

    literka haczyk na ryby
    bardzo wlasciwy to:
    (?)znak zapytania
    cieszy mnie i zadziwia
    pora wczesnego sniadania
    z deserem wlacznie
    i swierszczem w zielonej murawie
    chowa sie czasem w lisciach
    a ja szukam go w trawie..

    Milych snow!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..nie ma żadnego haczyka
    jest spokojne
    dobranoc :)
    jesteśmy i to jest piękne.
    Miłych snów!

    OdpowiedzUsuń