niedziela, 18 listopada 2012

Ktoś taki, jak Mooji mówi o swoich doznaniach i stara Ci się je wmówić, ale przecież Ty jesteś ponad tym, co ktokolwiek Ci sugeruje. Do mnie przenika moja codzienność, osoby z którymi się spotykam, rozpoznawanie tego, co dobre i pomijanie tego, co mi się nie podoba. Do tego, co próbuje wniknąć do mojego życia, a nie ma do niego wejścia, pozostaję obojętna - ani kwas, ani zasada. Popatrz, jak przydała mi się teraz niegdyś nie lubiana chemia ;)Nie daj sobie wmówić tego, że jesteś inny, niż jesteś. Jesteś człowiekiem, mam nadzieję - chrześcijaninem, a to zobowiązuje Twoje serce do chodzenia śladami błogosławieństw :) czy to Isia.. Mooji.. czy joanna.. listek brzozy... krople deszczu.. Petrus.. moze Anna..? ani czas ani kwas, ani zasada.. slowo slowem mysl jest mysla hm.. gada znowu gada!! ot Zycie ! Milego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. ..ja poszłam w "Dzieci z Bullerbyn" w tak zwanym dzieciństwie.. czytałam i wprowadzałam w nasze wioskowe, polskie życie wyczyny dzieci ze Szwecji.. ależ się coś nowego działo ;)
    Miłego oglądania.
    http://www.youtube.com/watch?v=e4hD3H4Q9lc&feature=g-vrec
    ..i pokojem tchnących snów..
    Dobranoc :)
    p.s. przepiękna gregorianka, dzięki!

    OdpowiedzUsuń