sobota, 16 lutego 2013

..całkiem niedawno naprawiłam coś :)


  1. .. delikatnie..a wszystko, o czym marzę jest do spełnienia, bo jest dobre i zwyczajne. Nie potrafię spełniać czyichś marzeń, jeśli one są mi nieznane. Jeśli ktoś narzuca mi swoje fantazje, przepraszam, lecz potrzeba jest uznania je za własne, a ja idę swoją jasną drogą. Rozmawiamy i słyszymy się i to jest cenne. Co będzie dalej? Nie wiem. Chcę, żeby to całe dobro z nas wzeszło jak kiełki owsa lub pszenicy w nowe, dobre dni plonem w miłość obfitym i żeby wszystko działo się naturalnie. Dobrej nocy.
    -Isia-

  2. i żeby wszystko działo się naturalnie...
    Tak jak codzien ;)

    Dobrego dnia!

2 komentarze:

  1. ...najlepszym lekarstwem jest dobra myśl, modlitwa - zaufałam, że to pomaga i to stosuję, chcąc komuś lub sobie pomóc. Chemiczne środki niszczą. Na wszystko pomaga Anioł Stróż i wiara w zbawczą potęgę miłości. Może to mało współczesne, ale działa, więc jednak jest współczesne...

    OdpowiedzUsuń
  2. działa, więc jednak jest Prawdziwe...
    moc slow
    i dobrych mysli..
    skrzat sie znow
    zamyslil..

    Milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń