środa, 26 marca 2014

a może zanućmy wspólnie..

  1. Anonimowy
    Potrzebny tu ktoś mądrzejszy..myśli, za trudne dla mnie.. a może zanućmy wspólnie –osobno nie przywiązując nadmiernej wagi do sensu słów,takich, które nie mówią..
    https://www.youtube.com/watch?v=uBImi5rMIYg&feature=kp


  2. i jeszcze Uśmiech na Dobranoc 

    Uśmiech-Blake

    Jest Uśmiech Miłowania
    I Uśmiech Podstępnej Uciechy
    jest Uśmiech nad Uśmiechami
    W którym łączą się te dwa Uśmiechy
    Jest Grymas Nienawiści
    I jest Grymas Wzgardliwej Niechęci
    I jest Grymas nad Grymasami
    Który próżno chcesz wymazać z pamięci
    Bo zagnieździł się w Jądrze Serca
    I przedostał się do Szpiku Kości
    Żaden uśmiech znany człowiekowi
    Nie przeniknie owych Głębokości
    Tylko Jeden - ten co się raz zdarza
    Między naszą Kołyską a Mogiłą -
    Lecz gdy taki Uśmiech zajaśnieje
    Znika wszystko co Cierpieniem było
    (tłum. Jerzy Pietrkiewicz
  3. Usmiech..na twarzy
    niech sie wydarzy..!!!
    w sloncu czy w cieniu
    lecz..
    w oka mgnieniu :)
  4. Dobrego, dobrego dnia :)))

2 komentarze:

  1. ..ta jedna czerwona róża(z youtuba)przywołuje „Krzew róży”:

    Mój piękny róży krzaku
    Dawali mi kwiat - takiego
    nie zrodził dotąd maj.
    Ja - że mam pięknej róży krzak,
    Innemu raczej słodycz daj.
    I powróciłem do mej róży,
    by dbać o nią dniem i nocą.
    Zazdrosna, odwróciła się -
    jej kolce są mi rozkoszą.(Blake)


    ..a krzew..pamięć o różach odrzuconych:

    ..i są też inne róże odrzucone do kąta
    smutne leżą gdzieś i całkiem zeschnięte
    kolce już dawno zgniecione, nie ostre
    ich barw nigdy nikt nie chciał pamiętać..

    ..i jeszcze:
    róże..może najważniejsze..te pod nogi rzucone w delikatny dywan Wynoszącym z Łączki na Powązkach nieheblowane trumienki Żołnierzy Niezłomnych-Wyklętych..ta delikatność dywanów udzieliła się tym, którzy po tych płatkach w drodze do karawanu tak delikatnie.. stąpali..uduchowieni.. i płatkami róż pod stopami...

    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  2. Kim byl Kain,
    Kim Abel ?
    Kim zwyciezcy bez szabel..?
    z ostami..
    pod stopami..

    OdpowiedzUsuń