środa, 19 marca 2014

jestem ja- człowiek..

  1. Anonimowy
    I równe gwiazdki,to też jest dla mnie tajemnica..
    podpowiedz choć, bo nie wiem..kto to był Issa

  2. Anonimowy
    niepewność słów..
    by zaraz potem. .
    rozczarowanie słowem..
    i głucha bezsilność
    ciszy..
    w niej ukryty
    jestem ja- człowiek..


    ..niepodobieństwa..a nie różnice..

    Miłego dnia..w Ciszy
  3. Issa, wg Wikipedia:
    Issa Kobayashi (jap. 小林一茶 Kobayashi Issa?, ur. 15 czerwca 1763, zm. 5 stycznia 1828) – japoński autor haiku, ceniony za swoją złośliwość, mistrzostwo i humor.
    Urodził się jako Nobuyuki Kobayashi w Kashiwabara, w prowincji Shinano (dzisiejsze Shinanomachi, prefektura Nagano).

    Świat rosy -
    Świat rosy to jest rzeczywiście,
    I jeszcze, i jeszcze. . .

    Issa

    Milego dnia..w Ciszy :)

2 komentarze:

  1. I tak już za wysoki
    jest Mur
    czy może próg
    bezpieczeństwa albo oddalenia
    po co jeszcze
    zwiększać Go o Ciszę
    kiedy pomiędzy
    tyle obcości milczenia..?

    Dobrego dnia..
    (ja tylko Tobie życzę
    dobrej jedynie dla Ciebie..
    Twojej Ciszy..)

    OdpowiedzUsuń
  2. usmiechem sie dziele
    w Ciszy
    nie rozpadl sie na czesci :)))
    za to mur..
    z szarych chmur
    pada
    wsrod dreszczy
    jak wiosenny deszczyk

    Usmiechnietego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń