niedziela, 1 września 2013

Dobrej Niedzieli

  1. Anonimowy
    Niestety, wiem, niczego ważnego nie wniosłem
    poza jakąś małą chwilą tej złudnej świeżości
    i jakiś może moment zbyt płytkiej radości..

    i wiem, że nie tu..
    choć też ciągle dążę,
    nie tutaj moja droga
    którą ciągle błądzę
    ona po bezdrożach
    głębokich dolinach
    z rzadka się prostuje
    czasem tylko wspina

    w


  2. otwieram dzien 
    jak ksiege
    z obrazami 
    swietych..
    jak Ty i ja
    wciaz
    niepojetych..
    droge wybieram..?
    czy droga mnie..?
    jestem wciaz tutaj
    gdzie ide..?
    gdzie :)




  3. Anonimowy
    otwieram...
    i dzięki słowom
    zaczyna się piękny nowy dzień
    Dobrej Niedzieli
    w

2 komentarze:

  1. musnąć tylko..
    wystarczy..
    byle jaką strunę
    by poezja zaraz
    co tyle jej wokół
    cały utwór grała
    ..i dla wiersza też
    potrzebny
    delikatny dotyk
    w

    OdpowiedzUsuń
  2. musnąć pędzlem
    niedbale
    jak na kartce
    ..owale..
    jak w jesienne chłody
    dla wygody zmysłów
    gdy brak jest pomysłu
    na słońce w bukiecie
    wrzesień
    cuda z liśćmi czyni
    na barwnej palecie
    pajęczyny plecie

    OdpowiedzUsuń