środa, 11 września 2013

Wszystko i tak obraca się...

Anonimowy, proszę nie rozpływaj się w przeprosinach, nie przepraszaj za to, że żyjesz i wyrażasz siebie tak, jak najładniej potrafisz - a potrafisz! Czasami pustka (próżnia) też jest nam potrzebna. Mówiąc o skrzacie odpoczywającym i podlewającym różne kwiatki, mówiłam o sobie dosłownie :)
Joanna? pokazałaś mi różnorodność i piękno świata, który nas otacza - i tego duchowego, i tego materialnego. Poprowadziłaś mnie mądrze przez góry i doliny, jeziora, rzeki i morza. Jestem Ci wdzięczna, pomimo całego tego wewnętrznego bólu, przez który razem z Tobą przeszłam, żeby odnaleźć i urodzić się na nowo. Dziękuję :) i nikogo nie przepraszam za to, że jestem taka, jaka jestem. Przepraszam tylko wtedy, jeśli świadomie krzywdzę. Wszystko i tak obraca się nam na dobre, razem z Ziemią, po której ośmielamy się wędrować..
Dobranoc


...nikt nie Jest wiecej ani mniej..
nikt nie Jest poza... mysl zwodzi...
 Ktos sie rodzi..?  
 ..Wszystko juz Jest i obraca sie nam na dobre...

Milego slonecznego dnia .


2 komentarze:

  1. a życie przynosi..
    każdemu po trochu?
    ..a może
    "...każdemu to, na czym mu najmniej zależy.."
    (Stefan Kisielewski)

    OdpowiedzUsuń
  2. zalezy...
    od punktu widzenia
    Siebie i Swiata
    mysli
    ulotne
    kulki slow
    puszczone w Tobie
    ciesza
    choc niezdarne
    i pocieszne w sobie

    Dobrej nocy





    OdpowiedzUsuń