sobota, 12 czerwca 2010

samba na sobotni wieczor

6 komentarzy:

  1. serce z sercem
    nie ma szans na rozstanie
    a miłość Jest
    i żaden ze mnie killer
    mam inną propozycję..

    OdpowiedzUsuń
  2. następny post :)
    i wiedza..
    teraz wiem
    że bez bojaźni
    do miłości
    nijak się nie da..
    przebyliśmy tą drogę
    ***
    co dalej
    ?
    wiesz?
    bo ja tylko
    mam przeczucie..
    pewności

    OdpowiedzUsuń
  3. ..a w ramach samby
    na sobotni wieczór..
    jak tam wyniki meczów?
    meczy.. meczów ;)

    wszystko przez te miecze
    po drodze
    joanno
    i przez tą
    Twoją dumę
    ;))

    kocham człowieka tylko tak
    jak umię.

    OdpowiedzUsuń
  4. i przez tą
    Twoją dumę
    ;))
    ...uparcie i skrycie
    ech Zycie!
    ...kocham Cie nad zycie..
    ...jak umię...;)
    Milego dnia z otwartymi juz oczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. obiecuję :*
    także taki sen..
    naumiałam się czekając
    na Cię :)
    czuwając z lampką..
    żebyś nie zabłądził a
    to też Ci się zdarzało..
    cóż - każdy tu jest tylko
    człowiekiem
    i aż i już!
    ..i ja też uparcie i nad życie..

    OdpowiedzUsuń