środa, 23 października 2013

to nie ja i nie Ty

  1. A ja na wszystko w Tobie się zgadzam, tak jak w sobie - na wszystko się zgodzę, oprócz braku miłości. Wszystko inne to nie ja i nie Ty, wszystko inne to filozofie, wymysły i bzdurka z nie-miłości podwórka. Dobrej nocy i pięknych dni w zgodzie z sercem, którym kochasz i którym jesteś :)

    ...
    W zgodzie z Bogiem, który Jest sercem w Tobie :)


  2. oprócz braku miłości...
    gdzie jest?
    a gdzie jej nie ma..
    w myslach !
    i...w filozofi kruchych slowach
    krusza sie jak badylek
    pod pantofelkiem
    ze zlota kokarda

    jestes :)

2 komentarze:

  1. ..co prawda, nie badylkiem pod pantofelkiem
    z nie-wiadomo jak złotą kokardą..
    jestem :)
    sobą..
    tylko nieco anonimową ;)
    a Ty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jako matka:
    ..no dobrze, kochane bachorki,
    nie będę zła, jeśli
    Bóg da Wam tyle zajęć,
    że zrozumiecie
    jak piękne i ważne jest
    każde życie..
    wieczni studenci..
    ale cóż
    i matki nie pierwszej młodości
    studiują życia cud
    i nawet, nawet się uczą
    czasami tylko od dzieci
    a najczęściej od Boga,
    zawsze od nowa :)

    OdpowiedzUsuń