sobota, 26 lutego 2011

Min plats på jorden…Moje miejsce na ziemi..

Här är allt så nära... Tutaj wszystko jest tak blisko
Jag stannar här ett tag...Zostane tutaj na chwile
Tar det jag kan bära...Biore to co moge udzwignac
och det som är idag...I to co jest dzisiaj

Jag vill bara andas...Chce tylko oddychac
se färgerna igen...Znow dostrzec kolory
Sol och regn som blandas...Slonce i deszcz zmieszane
med ro i skymningen...Ze spokojem o zmierzchu

Jag har orden och följer dem...Ja mam slowa i wypelniam je
Till min plats på jorden...To moje miejsce na ziemi
Jag tror jag kommit hem...Wierze ze wracam do domu

Här skall dimman lätta...Tu mgla sie rozplywa
Och ljuset bryta in...I swiatlo sie wkrada
Lägga sig till rätta...Uklada sie prawidlowo
på platsen som är min...Na miejscu ktore jest moje


Jag har orden och följer dem...Ja mam slowa i wypelniam je
Till min plats på jorden...W moim miejscu na ziemi
Jag tror jag kommit hem...Wierze ze wracam do domu

Får jag orden och jag följer dem...Otrzymam slowa i ide za nimi
Till min plats på jorden...Do mojego miejsca na ziemi
Jag tror jag kommit hem..Wierze ze wracam do domu

Hör du orden och du följer dem... Slyszysz slowa i przestrzegaj je
Till din plats på jorden...W Twoim miejscu na ziemi
Då har du kommit hem..Wtedy trafiles do domu

Text Py Bäckman
Musik Fredrik Kempe

2 komentarze:

  1. :)
    taaak
    między nami
    dzieciakami
    jest
    po prostu
    prosto
    do domu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. min plats pa jorden
    hmmm
    to jak
    moja przystań nad Jordanem

    Pan Bóg ładnie namieszał
    nam w językach
    po to żeby codziennie
    burzyć starą wieżę
    przekonań
    tchnąć
    Ducha

    OdpowiedzUsuń