niedziela, 29 maja 2011

..życie.. :)))



..moje skrzydlate Ty serce :))

5 komentarzy:

  1. moje skrzydlate Ty..
    przyfruniesz po dlugiej nocy..
    wszystko w Twej mocy

    OdpowiedzUsuń
  2. ..byłam cała :)
    lecz
    wrócić zechciałam :))

    ..przyfrunę znów!
    i już.

    Miłego Pięknego Dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ..cała to u mnie jest
    całe serce :)
    siostro..
    ..a jutro przyfrunę
    całem ciałem..
    do Sztokholmu..
    ..z sercem
    w plecaku ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej.. co wymyslilas wspanialego o czym ja nie wiem..!

    OdpowiedzUsuń
  5. więc.. o wszystkim już wiesz ;)
    wiedziałaś od początku
    od pierwszej gadatliwej rozmowy
    to, czego ja nie wiedziałam..
    to, czego się bałam..
    to już jestem!
    taka, jakiej chciałaś..
    na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń