czwartek, 22 stycznia 2009


......

To myslisz, ze gdzie indziej bedziesz mial lepiej?

Myslisz, ze gdzie indziej to jest zycie romana?

Nie mysl sobie bratku.

Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.

-Pewnie. Ale czy ja sie skarze, ze mi tu zle?

Trzy miesiace robilem spokojnie.

Teraz mnie niesie gdzie indziej i nic wiecej.

Ja tam zbytniego szczescia nie szukam.

- A co ty szukasz? Ty chociaz wiesz co szukasz?

- Co ja moge szukac? Wiatru w polu.

- Tak mi sie cos zdaje

......

Edward Stachura " Opowiadania"

2 komentarze:

  1. Tu jest mój dom, moi najbliżsi.
    Nie wybieram się na krańce świata,
    Niczego nie pragnę zwiedzać,(raczej poznawać).
    Pragnę być dobra, jak polski chleb
    i pragnę szczęścia najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polski chleb prosto z piekarni jest rzeczywiscie czyms wyjatkowym. Czerwony barszcz i pierogi tez jest polska tradycja, nie znana poza granicami.

    OdpowiedzUsuń