poniedziałek, 12 stycznia 2009

mówią nie chwal dnia przed zachodem słońca.Matko Boska Płacząca ulituj się nad nami :(
jak mi jest przeraźliwie smutno!
znaleziony cytat:
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, ze muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek.

Szkoda mi nie spożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale Ty, Panie, wiesz, ze chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

Wyzwól mój umysł od niekończącego brnięcia w szczegóły i daj mi skrzydeł, bym w lot przechodził do rzeczy.

Użycz mi chwalebnego uczucia, że czasem mogę się mylić. Zachowaj mnie dla ludzi, choć z niektórymi z nich doprawdy trudno wytrzymać.
ps.jeśli kolor będzie czarny to znaczy że,ja już hen!

11 komentarzy:

  1. Na razie widze kolory teczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest chaos Joanno,dziś zobaczyłem "Barwy Walki".Dwa blogi zaatakowała szarańcza,która o zgrozo mną się posłużyła - nie potrafię tego pojąć :(.Przeciwnik Boga ateista ,temu się nie dziwię ale Polak(a) Katolik(czka)współpracujący z szatanem!.
    ps.O Boże jaki ja byłem ufny i naiwny jak dziecko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ps.
    wejdź tu i czytaj
    http://angelicorusso.blog.onet.pl/2,ID357162520,index.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Wiesiek
    Jak się cieszę :),to jedyny jasny promyk w tym dniu :*.Już masz prawa Admina!!!
    ps.Jeszcze raz proszę zobacz co tu można zrobić,znasz się lepiej na tym niżmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam szw!
    Stol na trzech nogach jest bardzo stabilny ; )

    Hiob, nastawiasz glowe w obronie, a szarancza dziobie...
    Masz sile, ale tracisz zdrowie.
    Zbyt luzna struna nie zagra tonu, naprezona za mocno tez nie.
    Z nich nie jest orkiestra, jeszcze nie.
    Instrumentow nam brakuje.
    Milo byloby goscic Mnicha tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz nie mam ochoty na rymy,zaprosiłem Mnicha tu,i chciałem przekazać mu blog jako własność.
    Sam zaś od czasu do czasu coś bym napisał.Na jego blogu i na blogu ks.Tomasza więcej już się nie pojawię,mnie można nabrać tylko raz!.Co będzie sama zobaczysz,blog założyłem dla was!.
    życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze bede Cie czytac wciaz na to licze!
    Wiem,ze sie nie przelicze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj nie mogłam umieścić tu komentarza.
    Piotrze masz siłę Hioba, z cierpieniem jesteś przecież za "pan brat", nie dezertuj, wracaj do nas, bo jeśli Bóg z nami, któż przeciw nam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Emerytko,
    Musze sprawdzic w ustawieniach. Komentarze nie wchodza automatycznie trzeba je wlaczac manualnie. Sprobuje to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz zmienilam funkcje komentarzy, otworzylam bramke dla wszystkich Aniolow i troli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Joanno.Nie jestem biegła w poruszaniu się na Bloggerze.Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń