sobota, 24 stycznia 2009


zawrocic
w wczorajszy dzien
do sladow w kalendarzu

jutro przenika
przez szpary dnia
w oczekiwaniu

pachnie deszczem
pachnie majem
garstka marzen

brzeczy krzak
ptasi gaj
ptasi raj


Mio My Mio (Gemini)


(Przez rozany ogrod z topolami
Spaceruje z ojcem
Sciskajac mocno jego reke
Z najwyzszego drzewa
slysze samotnego ptaka
spiewajacego o okrutnym kraju
za horyzontem
moje serce drzy
i slysze glos ojca
Mio moj Mio..

Nad rozanym ogrodem
Zapada zmierzch
I widze mojego ptaka


Wzbijajacego sie do chmur
Na szerokich skrzydlach
Frunie prosto w niebo
Do ciemnego kraju za horyzontem
Moje serce drzy
I slysze glos ojca

Mio moj Mio..)

5 komentarzy:

  1. Hello It´s with enormous pleasure that I invite you to visit my new and fresh blog at:

    www.ruisousaartworks.blogspot.com

    regards and be happy!

    ps: leave a comment!

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno a kto śpiewa on czy ona?.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj mam ciężki dzień,ciężką głowę,od ciężkich myśli :),nie zaskoczyłem że przetłumaczyłaś :)
    ale tu jest prawie wszystko jasne :)
    http://pl.youtube.com/watch?v=e5GkmyhZgVU

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczyles. Tlumaczenie dodalam pozniej.
    Jodlowanie jest dobre na szare dni, rozgonia wszystkie czarne chmury.
    Ciezkie mysli? Jestes waga, poloz zlota mysl na druga szale,jest juz lepiej?
    :)

    OdpowiedzUsuń