poniedziałek, 19 stycznia 2009

Milego dnia!

Antony singing If It Be Your Will
http://relurl.com/lK8

If it be your will.

Jeśli wola Twa

Jeśli wola Twa
to umilknę znów
i uciszę głos
tak jak kiedyś już
I w milczeniu tym
będę czekał aż
znowu wezwiesz mnie
jeśli wola twa
Jeśli wola Twa
prawdą zabrzmi głos
i z Kalwarii tej
pieśń zaśpiewam swą
I z Kalwarii tej
modły w górę wzniosą się
Jeśli wola Twa
zaśpiewam pieśń
Jeśli wola Twa
jeśli wybór masz
rzekom wodę daj
wzgórzom radość daj
Litościwy bądź
dla płonących w piekle serc
jeśli wola Twa
to ulecz je
I mocniej nas zwiąż
i bliżej weź
w wojennym rynsztunku
wszystkie dzieci twe
W świetlistych łachmanach
gotowe na kaźń
i zakończ tę noc
jeśli wola Twa
jeśli wola Twa

tłumaczenie Maciej Zembaty

8 komentarzy:

  1. a tą znasz (też jego)
    jak dobrze mi w pozycji tej
    w pozycji horyzontalnej
    ubodzy krewni niosą mnie na swych ramionach
    a za ..........
    idzie żona ;)
    ps.z cyklu czarny humor :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Humor dobry na pogode i niepogode. Nie mozna odrzucac realnosci egzystencji smierci , ja tez znam ten temat.
    Ta piosenka " Jesli wola Twa " jest w wykonaniu Zembatego, mam ja na plycie , ale w necie nie moglam jej znalezc. Swietne nagranie, lepsze od Cohena ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie techniczne. Czy mozna wkleic bezposrednio mp3 nagranie na blogu , nie wkleja sie jezeli przesuwam ikone ze stolu ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. poczekaj zobaczę w wersji polskiej,i jak uda mi się zrobię scren i wyślę Ci jpg-a pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już mam obok ładowania obrazków masz ikonkę ładuj wideo,dla bloga nie ma znaczenia czy jest,mp3 czy tez mpg4 - czyli ładuj jako plik video i powinno być ok
    ps. za chwilę wejdź do mnie i zobacz czy jest dzwięk Enya z filmu Władca Pierścienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i nici za szybko chciałem :(,muszę trochę pokombinować!

    OdpowiedzUsuń
  7. wejdź na ten link
    http://help.blogger.com/bin/answer.py?hl=pl&answer=42140&morepop=1

    OdpowiedzUsuń
  8. moze nie dzis, wieczor taki sniezny za oknem.

    OdpowiedzUsuń