niedziela, 11 stycznia 2009

z natury jestem miły jak kotek
lecz rozgniewany atakuję z góry!
masz wątpliwości
patrz na pazury


-------------------------------------------

autorem może być każdy bez względu na wiek,lecz jeśli chodzi o uprawnienia admina,to tylko osoba u ukształtowanym poglądzie katolickim no i wiek doświadczenie życiowe są pomocne.Piszemy na temat Wiary Nadziei Miłości,doświadczenia,prośby radości i smutki.Wszystko co nas boli.Szczerze bez obłudy,tylko wtedy możemy otrzymać od uczestników pomoc


27 komentarzy:

  1. Wspaniale... jakie przeobrazenie!
    Imponujace! Gdzie jest horyzont jezeli jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. w nas Joanno,wejdź do poczty tam masz zaproszenie.Będziesz miała sporo roboty Autorze,bo byłem na blogu Mnicha i włożyłem kij w mrowisko :),więc pasowana zostałaś na autoira i mod jednocześnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez jestes kreatywny ; )
    Obawiam sie ze motto spod obrazka wywedruje na dol strony po dodaniu nowych postow.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakosc obrazka sie zmienila..

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli nikt w Tobie karmiącej niesforne dzieci batem Kotki nie obudzi,ja nie będę marudził :*

    ps.obrazek jest mniejszy,ma nadal postać BMP w Power PoinT nie ma lepszej,jeśli znasz podaj tym rozszerzenia?

    OdpowiedzUsuń
  6. ps.za chwilę Różaniec przed 22.00 jeszcze się pojawię :),teraz już sama,i zaproś Isię i Biedronkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Na poczatku (nie miescil sie w ramce z prawej strony) mial lepsza jakosc. Po zmniejszeniu zmienila sie rozdzielczosc.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyślę Ci pocztą mailową,oryginał Ty spróbujesz go dopasować,zalogujesz się moim mailem i moim hasłem = automatycznie powinnaś wtedy mieć prawa administratora,to znaczy ja tak myślę,ale to sprawdzisz :)
    na razie

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanno już jesteś administratorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje! walcze z napisem..

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyslalam mailem, nie potrafie sie tutaj poruszac.

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz masz uprawnienia administratora,ja tak ustawiłem.Teraz możesz mi np. odebrać uprawnienia admina.Musi tak być bo chcę stworzyć blog o zabarwieniu katolickim i dać szansę wszystkim,ale też dać Tobie możliwość kasowania postów obraźliwych.Będziesz mogła ustanawiać autorów,poza tym Twoje bystre oko też coś tu wypatrzy i zmienisz według swojego uznania.Logujesz się tak jak,teraz zrobiłaś = e-mail i Twoje hasło do niego :).Wejdź na "Ustawienia", do "uprawnienia" i zobaczysz o czym piszę :).Jeśli wejdziesz w okienko "Układ" możesz zmieniać kolory tytuł,obrazek,i coś tam jeszcze,ale sam jeszcze nie połapałem :(.
    Jak się coś skopie będziemy naprawiać

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu i Hiobie, dziękuję Wam za otwarcie swoich umysłów i serc. Rozpoczynajcie w Imię Boże. Będę Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy pierwszego goscia! A my wciaz dekorujemy scene.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiob, nie bede nic zmieniac bez Twojej zgody.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przeszkadzam w dekoracji, zajrzę jutro. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Joanno zawsze można skopiować układ = robisz kopię HTML-u i zapisujesz sobie na kompie,i jak coś się sknoci,wklejasz spowrotem
    tak jak było i już.Ja mam pełen zaufanie do Ciebie,teraz napiszę krótki regulamin,tyczący autorów i admina.Bo autorem może być każdy bez względu na wiek,lecz jeśli chodzi o uprawnienia admina,to tylko osoba u ukształtowanym poglądzie katolickim no i wiek doświadczenie życiowe są pomocne.Piszemy na temat Wiary Nadziei iMiłości,doświadczenia
    ,prośby radości i smutki.Wszystko co nas boli.Szczerze bez obłudy,tylko wtedy możemy otrzymać od uczestników pomoc.
    To wszystko zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje. Czas przeniesc sie w kraine snow.
    Z nadzieja o poranku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Joanno ja też się uczę,cokolwiek poznam nowego
    zaraz Ci przekażę,a może pojawi się tu ktoś,kto ma to wszystko w jednym paluszku i nas
    nauczy.
    ps. życzę miłych snów w szkole Anioła
    hej a może z nim latać jak ja kiedyś będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    Nowy dzien i nowy wystroj w barwach glebokiego nieba, balsam dla oczu ;)
    Wylaczone sa komentarze do nowego postu, czy tak ma byc ?
    Milego dnia zycze.
    Ps. hej a moze z Nim latac jak Ty bede cokolwiek to znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Joanno
    nie mam pojęcia jak to się stało,ja tylko zmieniłem post i kolory możliwości komentowania nie zmieniałem,nie mam pojęcia co się stało :(
    życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem co się stało :(,nie potrafię tu nic zdziałać!.Dzisiaj zaprosiłem do grona mojego przyjaciela (mieszka w Niemczech),zna się na programowaniu,może nam pomoże przy budowie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bylam na zapleczu, komentarze byly wylaczone. Zmienilam, ale nie wyswietla sie ta funkcja..hmm.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem dlaczego,jak się Wiesiek odezwie,coś na to poradzi :),a może tak musi być?

    OdpowiedzUsuń
  25. Joanno zaprosiłem
    http://angelicorusso.blog.onet.pl/
    Mnicha - Tomasza na nasz blog!,jeśli się zgodzi,będzie miał prawa takie same jak my!
    czekam teraz na jego odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witajcie poranne ptaszki :). niech polskiego powiedzenie "Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje", utwierdzi Was, że z Bogiem wszystkiemu poradzicie! ( nawet techniczne problemy :))

    OdpowiedzUsuń
  27. chcesz zostać tylko przy komentowaniu?.Twój mail jest już w bazie.Jest prawdą że próbuję poezji.Ale proza jest też ciekawa i pouczająca.
    Więc śmiało tu złego słowa nie usłyszysz,tak się umówiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń