czwartek, 5 lutego 2009

Wezmy sie za rece : )


Is there a place for me ?
somewhere to stay?
sometimes it's seems to be,
so far away the end of the night
will bring some joys
no more tears, no pain, no cries

take my hand, come with me
call my name, smile with me
take my hand, come with me
call my name, smile with me

.......
Czy jest tam miejsce dla mnie?
Gdzie mozna by pozostac?
Czasami wydaje sie to tak daleko
Noc odplywa w dal
przynosi chwile radosci
koniec lez, koniec bolu, koniec placzu,

Wez mnie za reke i chodz ze mna
Zawolaj moje imie i chodz ze mna
Wez mnie za reke i chodz ze mna
Zawolaj moje imie i smiej sie ze mna


Milego dnia!

Take my Hand

8 komentarzy:

  1. Dobrego dnia!
    Błogosławionego dnia,
    życzę Wam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu,weź mnie za rękę i śmiej się ze mną
    Isiu, weź mnie za rękę i płacz ze mną
    Hiobie, weź mnie za rękę i módl się ze mną
    Wiesiek, weź mnie za rękę i tańcz ze mną
    Biedronko, weź mnie za rękę i wędruj ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaś wszyscy razem radujmy się w Panu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje,
    Ema wez mnie za reke i wedruj ze mna
    Isiu, wez mnie za reke i smiej sie ze mna
    Wiesiek wez mnie za reke i spiewaj ze mna
    Biedronko, wez mnie za reke i frun ze mna
    Hiobie, wez mnie za reke i zatancz tango ze mna...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... bo tutaj są tacy, którzy się kochają...

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu, płacz z przyjacielem
    przynosi oczekiwaną ulgę.
    Modlitwa z bliźnim -
    oczekiwane spełnienie.
    Jesteśmy po to, by się wspierać,
    by nieść brzemiona swoje, wspólnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lzy?
    Czyzby we lzach
    srodlo szczescia bylo ukryte?
    Eme, oddaj mi swoje brzemiona,
    poniose za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaosiu, każdy ma swój krzyż do niesienia...
    a ty chcesz dobrowolnie być mi Cyrenejczykiem?.Dziękuję, Joanno.

    *********************************

    Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany
    Za żadne skarby świata,
    Bo na nim Jezus ukochany
    Grzeszników z niebem brata.

    Ref. Nie zdejmę Krzyża z mego serca,
    Choćby mi umrzeć trzeba
    Choćby mi groził kat, morderca,
    Bo Krzyż to klucz do nieba.

    2. Nie zdejmę Krzyża z mojej duszy,
    Nie wyrwę Go z sumienia,
    Bo Krzyż szatana w niwecz kruszy,
    Bo Krzyż to znak Zbawienia.

    Ref. A gdy zobaczę w poniewierce,
    Jezusa Krzyż i ranę,
    Która otwiera Jego Serce
    W obronie Krzyża stanę.

    OdpowiedzUsuń