środa, 1 kwietnia 2009

byc kochanym taki jaki jestem


Se mig för här är jag / popatrz tu jestem
låt mig få komma nära /
pozwol mi podejsc blizej
till era hjärtan /
do waszych serc
så som den jag är /
taki jaki jestem
den jag försöker vara /
taki jaki probuje byc
ge mig min morgondag /
daj mi jutrzejszy dzien
min enda önskan nu och här /
moim jedynym pragnieniem tu i teraz
älska mig för den jag är /
jest byc kochanym taki jaki jestem

Se fjärlisvinges slag /
spojrz na ruch skrzydel motyla
i alla himmlar fara /
co frunie we wszystkich niebach
se alla ögon /
popatrz we wszystkie oczy
blinka stjärneljus /
w nich blyszczy swiatlo gwiazd
låt livet komma nära /
pozwol zyciu sie przyblizyc
se mig för här är jag /
patrz tutaj jestem
min enda längtan nu och här /
moja jedyna tesknota tu i teraz
älska mig för den jag är / jest byc kochanym taki jaki jestem
Ainbusk - Älska mig for den jag är

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz