wtorek, 7 kwietnia 2009

Jabłko Adama


Kobieto , Żono , Matko !!

Niewiasto !Twój świat niestety jest ograniczony
mój szeroki , na wszystkie strony
Ty grzebiesz się w szczegółach ,dzieląc włos na czworo
ja potykając się , idę twardo naprzód , często wpadając w doły

Daj coś do roboty Bogu ! , bo On się nudzi
przecież po ziemi też chodzą Anioły
jeśli się postarasz ! , też nim będziesz , to prawda !
uczono mnie o tym , kiedy chodziłem do szkoły

pielgrzymując po ziemi , świat widzimy inaczej !
raj jest możliwy na ziemi , zechciej to rozpatrzyć
mówiąc bardzo wiele , nie na ciekawy temat
powielasz od tysiącleci wypróbowany schemat !

nie twierdzę że jestem cudowny !!
Twój "urok", który Bóg dał Ci ,jest tak wymowny !
że mowę straciłem w zachwycie , i zjadłem co mi podałaś
teraz sam nie wiem żałować?, mój wybór był zbyt kosztowny

sfrustrowany "Adam"
"petrakwap"
Katie Melua - If The Lights Go Out

5 komentarzy:

  1. O, biedny sfrustrowany
    - czego żałować?
    po prostu - wrzuć na luz
    i daj sobie spokój ;))
    po co się męczyć,
    no po co??

    i śmiej się ze wszystkiego,
    co jest dla Ciebie głupotą
    bo - po co się męczyć
    no, po co??

    OdpowiedzUsuń
  2. ... no coz sila przyciagania... gdyby nie grawitacja nie byloby nas tutaj na ziemi.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... no cóż... święta prawda :))

    OdpowiedzUsuń