sobota, 4 kwietnia 2009

Wolni od cierpienia


http://www.youtube.com/watch?v=ZpFWrR9XZ6A
Sång Till Friheten
Åge Aleksandersen & Mikael Wiehe

Sång till friheten ,Björn Afzelius ( Piosenka dla wolnosci )


Du är det finaste jag vet. / Wiem, ze jestes najpiekniejsza
Du är det dyraste i världen. / Jestes najdrozsza w swiecie
Du är som stjärnorna, / Jestes jak gwiazdy
som vindarna, som vågorna ! / Jak wiatr, jak fale morskie
som fåglarna, / jak ptaki
som blommorna på marken. /jak kwiaty na ziemi
Du är min ledstjärna och vän. / Jestes moja gwiazda przewodnia i przyjacielem
Du är min tro, mitt hopp, min kärlek. / Jestes moja wiara, nadzieja, moja miloscia
Du är mitt blod och mina lungor, / Jestes moja krwia i moim oddechem
mina ögon, mina skuldror, / moimi oczami i barkami
mina händer och mitt hjärta. / moimi rekami i moim sercem
Friheten är ditt vackra namn. / Wolnosc jest twoim pieknym imieniem
Vänskapen är din stolta moder. / Przyjazn jest twoja dumna matka
Rättvisan är din broder. / Sprawiedliwosc jest twoim bratem
Freden är din syster. / Pokoj jest twoja siostra
Kampen är din fader. / Walka twoim ojcem
Framtiden ditt ansvar./ Przyszlosc twoja odpowiedzialnoscia
Du är det finaste jag vet. / Ja wiem , ze jestes najpiekniejsza
Du är det dyraste i världen. / Jestes najdrozsza w swiecie
Du är som stjärnorna, / jestes jak gwiazdy
som vindarna, som vågorna, / jak wiatr, jak fale morskie
som fåglarna, / jak ptaki
som blommorna på marken. / jak kwiaty na ziemi.

2 komentarze:

  1. Zasłyszane słowa dowartościowują człowieka
    więc przez to usłyszenie sam staje się lepszy...
    Dziękuję, dobrego dnia!
    Ja też śpiewam ją dla Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Czasami idealy wywoluja zle samopoczucie i zaslaniaja te wartosci, ktore sa tuz przed oczami...ale spiewam Eme z toba!

    OdpowiedzUsuń