sobota, 25 kwietnia 2009


Witam...

radosc o poranku

mam goscia

milego dnia!

3 komentarze:

  1. Miłego dnia!
    Niech upłynie w radosnej atmosferze.
    Ps.
    Mój dzień dziś jest pracowity
    aby jutrzejszy był niesamowity,
    bo też miłych gości oczekuję
    więc nowości dla nich szykuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje , wzajemnie!
    Moj gosc wstrzymal mnie przed wyjazdem na narty... koniec sezonu.
    Czasami trzeba wybrac w przyjemnosciach, gdy spadaja na glowe jednoczesnie.
    Przyjaciol odstawilam na bok na koszt siostry.
    Ptaki w ogrodzie maja konkurencje, dziubki nam sie nie zamykaja ;)
    Milego dnia Eme!

    OdpowiedzUsuń
  3. ... ja nie mam gości... i chyba nie mam na to szans :( ale za to mam miłe spotkanie w doborowym towarzystwie :))) ... i znów bez słów cztery oczy??? może teraz ze słowami - zabiorę cię właśnie tam........ Miłego popołudnia i wieczoru - ptaszki ;)))

    OdpowiedzUsuń