poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Jestem bezradnna :(


Już od kilku dni próbuję i mi się nie udaję :(. Po zalogowaniu na blogu jestem zalogowana na stronie pulpitu nawigacyjnego ale gdy wracam na blog, swojego adresu maila (u góry) nie widzę i również po napisaniu komentarza i wybraniu profilu Konta Gogle i próbie zamieszczenia komentarza na stronie bloga nie wyświetla mi się obrazkowa weryfikacja tylko kolejne puste pole do komentarza i tak "w kółko Macieju". Próbowałam pisać komentarze klikając na białą kopertę czyli poprzez Twój? czy Piotra mail (ale niestety do Piotra wykasowałam adres i nie pamiętam go a do Ciebie nie znam) , więc i ta droga jest dla mnie zamknięta. Nie mam czasu i sił na 10 próbę.... Zajrzę jutro. Serdecznie pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Eme,
    transliteracja byla wylaczona, moze teraz bedzie dobrze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie to ..to byl tylko jezyk chinski. Juz wylaczylam :). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń