piątek, 15 października 2010

..bo..

..bo skończyła się epoka
wmawiania człowiekowi
że coś widział i słyszał
kiedy to nie miało miejsca

..bo skończyła się epoka
wmawiania człowiekowi
że nie widzi i nie słyszy
kiedy to ma miejsce..

..bo wszystko stało się względne..
dziękuję Albercie! :)


..a to tak a`propos wmawiania żonie, że rozmawiała z mężem, kiedy było po katastrofie (oczywiście Smoleńsk).. i on zwyczajnie oddalał się duszą od cielesnego siebie.. a ona mówi jasno i wyraźnie - Nie rozmawiałam!.. potwierdzają to billingi.. ale wmówią kobiecie w końcu, że gadała, a była w takim szoku, że o tym nie wie, a billingi da się przerobić..
i po co wmawianie każdy każdemu czegoś, czego nie było i nie ma, bo..
bo? - dla zasady, żeby walczyć, bo przecież JA mam rację..
ale numer..

..ja tam migam się od tego, ja jak zwykle nie mam racji.. ja tylko ośmielam się czuć i kochać każdego.. z inauguracją bez kontynuacji ;)
bo... każdy musi wybaczyć i postarać się zrozumieć najpierw siebie, a zaraz po tem bliźniego..
bo.. po tem przyjdzie czas na Miłość.. i to taką prawdziwą! z kontynuacją :)

..nie wiedziałam, że takie ze mnie ziółko.. wybacz joanno!.. jako i ja sobie wybaczam :)


2 komentarze:

  1. ..ja tam migam się od tego,
    ja jak zwykle nie mam racji..
    ja tylko ośmielam się czuć
    i kochać każdego..
    z inauguracją
    bez kontynuacji ;)

    - taaaaakie ziolko! - slonce szepnelo
    i ..zasnelo :*

    Milych snow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień Dobry :)
    ..dużo i ciepło dziś od rana
    o Tobie myślałam..
    nieskromnie mniemam
    nadziei pełna
    że to będzie dla Ciebie
    Dobry Dzień :)
    :*
    ..jak i dla całego świata
    daj Boże
    dla całej naszej
    Błękitnej Planety..
    proszę..

    OdpowiedzUsuń