niedziela, 10 października 2010

ponad miłością do każdego i wszystkich..

..cieszę się że
jesteś Ty
do którego tutaj się piszę..
kiedy budzę się
przybita do łoża
jak do krzyża
i myślę
nie chce mi się
pojawia mi się Twoja buzia
i wstaję
w imię Ojca i Syna i Ducha św.
a Ty mówisz za mnie
Amen
i idę..
kiedy pada deszcz
dzięki Twojej nieobecnej
obecności
dzień jest w sercu słońcem
miłości
kiedy świeci słońce
i serce wyrywa się
do pochwały i dziękczynienia
za Ciebie najpierw
dziękuję
bo serca latanie
zawdzięczam temu który
przypomina mi
hej! masz skrzydła!
..i nawet potrafię latać..
każdy dzień jest inny
jak w kalejdoskopie
wypełniony każdym
i wszystkim
i ego też
ale ponad
jest myśl najmilsza
o Tobie
choć
nie jesteś Bogiem..
wieczory przenikliwe
co mi powiesz
co odpowiem Tobie
opowieść nasza o nas
nie jest może taka
o jakiej śnimy..
a
kiedy o różnej porze
sen kończy się
przychodzi prawda
wszystko jest dobre
i takie jak być powinno
wtedy jest czas
na objawienia
na odwiedziny
i czułość i..
prawie już jesteśmy..

ktoś powie
cóż
to przecież
tylko
zioła
rosnące
przy drodze

no właśnie
tylko..

Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. co za ziolko !
    tanczy w kolko
    i zagrywa asem

    Tym-czasem
    dobrej nocy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ..taniec był też
    tej nocy :)
    pięknie zaproszona
    nie mogłam odmówić
    nie chciałam..
    to był dobry sen :))

    Dzień Dobry :)

    OdpowiedzUsuń