niedziela, 23 stycznia 2011

i co tam joaś ?

Isia pisze...
:)))
wierzysz we wszystko ??
jeśli tak, to do dzieła!
..z tego, co przeczytałam
to najbardziej do mnie przemawia
wyzbycie się urazów
i spacer w słońcu
na świeżym powietrzu
koniecznie
bez komórek! :)
popieram też ubranie
z lnu i bawełny
i z wełny też :)
czasami trzeba ostrzyc
owcę i baranka
to nam tych darów
dostarczy
i poczuje się lżej
na wiosnę
zanim przerobi się
runo na ciepłe odzienie
to i zima nadejdzie
żeby minąć :)
Ta osoba jest gotowa
na zmiany
a Ty???
p.s.
wszystko niby ok
ale kawy nic mi nie zastąpi
jej aromat, ymmmmm.. czujesz?
nie dajmy sobie zabrać
wszystkich zapachów
i barw i dźwięków
naszego tu i teraz...
szczęśliwy jest człowiek
potrafiący cieszyć się
chwilą,
tu!
i teraz!!
hej, nie daj sobie wszystkiego wmówić
i nie daj sobie wszystkiego odebrać
dowiedz się choć trochę o sobie
i poczuj się żeglarzem
przez życie
kapitanie, mój kapitanie :)
pewne rzeczy zaakceptuj takimi
jakie są, po prostu
te, które Ci nie pasują
albo które nie pasują Cię
na rycerza - odrzuć
bez sentymentów..
te rzeczy nie są godne
Twojego przymierza
z sobą samym..
Zachowaj czystość swojej izdebki
może stanie się kiedyś kapliczką
albo kościołem albo katedrą
Twojego własnego serca
kapitanie
mój kapitanie..
Pamiętaj tylko
miłość nie równa się gadżet
czystość nie równa się
odmówienie sobie
miłości
takiej, na jaką Cię stać,
którą całym sercem czujesz
której potrzebujesz..
reszta to szczegół..
czasami bardzo ważny
i dobrze, że tylko
czsami..

2 komentarze:

  1. Ludzie ktorzy probuja uczynic ten swiat gorszym , nie biora sobie wolnego dnia..

    .. jak dzisiaj ja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty? gorszym chcesz uczynić ten świat?
    W to nie wierzę!
    po prostu nie!!!
    i przestań mnie podpuszczać,
    dobrze?

    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń