niedziela, 16 stycznia 2011

..jedność.. pisana sercem

..czy dobre chęci wystarczą?
czy wystarczy otwartość serca??
czy wystarczy tydzień modlitw???

..każdy mężczyzna jest podobny do innego
każda kobieta jest podobna do innej
wszyscy mamy takie same serca
wszyscy mamy takie same ręce

..co nas odróżnia? przekonania, dogmaty
odróżnia nas egocentryzm
że własnie ja mam rację
że właśnie ja jestem lepszy

a właśnie że guzik z pętelką
od Ciebie tylko zależy
jak bardzo jesteś człowiekiem
i jak bardzo Człowiekowi-Bogu wierzysz

piękne słowa usłyszałam
On jest jeden
i chce nas widzieć
przy jednym stole

a od siebie dodam, że
bez względu na rasę, płeć i...
wyznanie :)
wystarczy otworzyć serce..

to jest na prawdę proste
i nie bój się już
że stracisz reputację
najwyżej przyzwyczajenie i maskę..




"Jeruzalem, Jeruzalem
odrzuć daleko już twój smutek
Jeruzalem, Jeruzalem
śpiewaj, tańcz przed swym Bogiem"

(ktoś zapytał po drodze,
czy chcę należeć
do Kościoła Polskiego..
powiedziałam - dziękuję
przecież należę, jestem Polką
a Kościół to moje serce
religia sama mnie wybrała
reszta to ufność i wiara)

2 komentarze:

  1. " to jest na prawdę proste
    i nie bój się już
    że stracisz reputację
    najwyżej przyzwyczajenie i maskę.."

    ...Byc soba i respektowac innych w probach odnalezienia szczescia. Niech ta tesknota bedzie zaspokojona u wszystkich.
    Dobrej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..dosłownie u wszystkich :)
    nie zawsze wygodnie
    pisać sercem do wszystkich :(
    spokojnej, dobrej nocy :*

    lecę na odpoczynek
    tam, gdzie słońce
    i gdzie nie-ważne
    kim jestem
    i czego nie robię :)

    z Bogiem!

    OdpowiedzUsuń