niedziela, 25 sierpnia 2013

dla przypomnienia...

  1. Anonimowy
    Szanowny Piotrze i Joanno!
    1.Przepraszam Piotra i muszę wyjaśnić: alergicznie działa na mnie , mówione do mnie, słowo brat, miałem Brata, który nie żyje i tutaj na pewno już żadnego brata nie będę szukał i żadna „bratnia dusza” mnie nie interesuje i brzmi fałszywie(nienaturalnie) w ustach kogoś, kogo nigdy nie widziało się na oczy. Przepraszam, ale mam nadzieję, po tym wyjaśnieniu, że moja reakcja była oczywista.
    2.Joanno,ja nie zrozumiałem, wydawało mnie się, że zostałem przez Ciebie zaproszony, ale nie wiedziałem, nie przyszło mnie to do głowy, ze to nie jest twój blog i wciskam się tutaj do kogoś innego i mimo woli stałem się intruzem.
    3.Joannę „zobaczyłem” 3 lata temu( a może nawet przed Zamachem..) na blogmediach i byłem jej wiernym czytelnikiem tam i od czasu do czasu tutaj.(Dla mnie to było wyjątkowe pisanie: błyskotliwe perły).Ale wchodząc tutaj nie myślałem czyj jest ten blog i nie zauważyłem ,że jest pół-prywatny( jestem zbyt prosty czy za mało subtelny- przepraszam Was obydwoje)
    Pozdrawiam i się unieobecniam
    w(z wwy)
    , tu gdzie jestem nie dostępu do Internetu, dlatego tak późne wyjaśnienie i przeprosiny


  2. Pokoj bez scian
    i bez mieszkancow
    Slowa
    krople ulotne
    drgaja w samotnym tancu
    dla wszystkich
    i dla nikogo
    czasem w rytm
    tupna noga

    subtelna ich mowa ..
    bosa..nowa..

    Zapraszam :)

Pierwszy wpis Piotra , zalozyciela bloga. 

NIEDZIELA, 11 STYCZNIA 2009


z natury jestem miły jak kotek
lecz rozgniewany atakuję z góry!
masz wątpliwości 
patrz na pazury 


------------------------------------------- 

autorem może być każdy bez względu na wiek,lecz jeśli chodzi o uprawnienia admina,to tylko osoba u ukształtowanym poglądzie katolickim no i wiek doświadczenie życiowe są pomocne.Piszemy na temat Wiary Nadziei Miłości,doświadczenia,prośby radości i smutki.Wszystko co nas boli.Szczerze bez obłudy,tylko wtedy możemy otrzymać od uczestników pomoc. 

4 komentarze:

  1. dobrze że o tym przypomniałaś :).
    Blog nie jest już "półprywatnym"
    ,jest całkowicie Twój Krystyno!.Gdybym był jego administratorem,przestałbyistnieć po owym subtelnym wpisie Isi!!!.Ja kończę swoje harce w sieci.Nie jestem "poetą" nigdy nim nie byłem,na BM24.pl też skoczyłem zabawę.Niedługo skończę 66 lat! (wciąż zakochany w swojej żonie,i nie szukający w sieci (przygód!),to do byłych bądź ewentualnych rywali :p :p :p
    ps.życzę samych sukcesów,ja swoje mam zupełnie gdzie indziej,ale o tym sza!
    He :-* !
    - p.k -

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sie ciesze sie,ze sie zatrzymales tutaj na chwile :)
    Coz mozna dodac.. bez przyczyny :)
    He:-*!

    OdpowiedzUsuń
  3. No trza by dodać to że,poznałem Cię na blogu ks.Tomasza.W sieci uczyłem nie tylko elektroniki i i kreowania polityki,uczyłem też spoglądania z wiarą na Boga.Wiara i Polityka mają ogromny wpływ na siebie.Dlatego ściągnąłem Cię Tomasza)na blogmedia24 (wiedziałem że będziesz rozładowywać stres!). Teraz mam inne zadanie,chcę pomóc rozbudować (wiem jakie potrzebne są narzędzia :))
    Kościół Domowy.I dla tej sprawy poświęcę,umiejętności i cały wolny czas.Dlatego dziękuję że jesteś,rób swoje.A teraz już pa :*
    - p.k -

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie bardzo z Twoich planow :)
    Dzieki za wszystko :*

    OdpowiedzUsuń