wtorek, 20 sierpnia 2013

...wrócę - mam powody!...

  1. Anonimowy
    nie mam konta pocztowego na "GOGLE",mam tam gdzie uczyłem - na elektrodzie.net.
    Christina!,czasem tu jeszcze zajrzę,ale jeśli będziesz wklejać New Age.Więcej się nie pojawię.Obrazek który przy zakładaniu tego bloga wkleiłem.To obraz Matki Boskiej Płaczącej.Na blogmedia24 już nie wrócę - mam powody!
    dobrej nocy
    - p.k -



  2. Dzieki za pomoc i ze Jestes blisko.
    Tym bardziej przyjdz, gdy bladze..
    Wiem ze wskazujesz droge..
    bezblednie :)
    i wiem ze zawsze jestesmy razem



    Slonecznego dnia

2 komentarze:

  1. Ja jestem tylko podającym narzędzia Christ-Ina.Zapraszam Cię i Twojego przyjaciela w niesamowitą podróż
    http://www.youtube.com/watch?v=dbH-FEQ7iS8
    Zobaczysz coś niesamowitego co zamiast (nas) da Ci oparcie i już nigdy szukać nie będziesz.Zobaczysz coś czego ludzkim okiem zobaczyć nie można.I moja skromna prośba,ściągnij film i pokaż go innym poszukującym.Twój "Przyjaciel" niech też to zrobi.Film jest dostępny w rozdzielczości (prawie HD - to jest istotne przy projekcji). Gdyby wszyscy ludzie na ziemi te n film zobaczyli,uwierzyliby że niebo jest możliwe na ziemi.
    Światło - Woda i Fotosynteza nawet niedowiarkom może wiele wyjaśnić!.
    z pozdrowieniami
    dobrej nocy
    petra

    OdpowiedzUsuń
  2. Siadlam do komputera by powiedziec dobranoc i obejrzec jakis film.. Dziekuje za zaproszenie:)

    Dobrej Nocy

    OdpowiedzUsuń