środa, 14 sierpnia 2013

powiedziały tu słowa...

  1. Anonimowy
    ciągle chodzę i szukam,
    myśl się stale gubi
    co to za rozmowa,
    a ty w kącie odnajdujesz
    choć tyle ich masz w sobie
    - Duże ważne słowa

    Dobrych Snów
    już bez poszukiwań
    ..ja chodzę po ogrodach
  2. Anonimowy
    ..słów tu brak..
    może
    już wszystko
    co mogły
    powiedziały tu słowa...

    kazde wydarzenie ma gleboki sens i jest nieodzownym oczkiem w lancuchu wydarzen.
    Uwaznosc jako podstawa dla doswiadczania pelni chwili i przebudzenia sie do wymiaru jednosci z bytu oddzielenia.
    Wracajac do chwili z sierpnia lat 90-tych:
    Medytacja, oddech, doswiadczam calkowita cisze i nienaruszony spokoj.. Moja refleksja dla tego stanu i pytanie: - Czy mozna znalezc wieksza cisze i czy moze istniec wieksze pragnienie poznania prawdy niz moje...
    Poruszenie, ogromna sila "zrzuca kamien" z okolic serca, zostaje wciagnieta w wir tej sily i uniesiona w inny wymiar poza fizycznym cialem, pomimo, ze doswiadczenie ma miejsce bardzo gleboko w ciele fizycznym.
    Glos: - Jag är Fader - ( jestem Ojcem).. jesli mozna uzyc okreslenia transcendentalny to barwa glosu jest niedoopisania w sile, brzmieniu, delikatnosci...
    Zjednoczenie serca z Sercem i wglad, ze Wszyscy sa prowadzeni przez ta sama Madrosc i sa czescia tej Wielkiej Istoty.
    Otrzymuje porcje milosci, ktora dociera do mnie jak wypuszczony w moim kierunku ogromny balon napelniony najdelikatniejszym cieplem...
    Zaskocznie.. zmieszanie wielkoscia chwili i glos znany towarzyszacy mi od lat ignorujacy calosc sytuacji...
    Moj sprzeciw dla tego glosu i chec pozostania tu w tym miejscu..
    Mam swiadomosc obecnosci wielu istot oczekujacych na "reszte" i zapewnienie:   - nie ma powrotu ( do poprzedniego stanu..)
    Powracam do fizycznej realnosci.. ..
    Ucze sie.


    Sciskam mocno

2 komentarze:

  1. ..nie szukając odnajduję
    odnajdując tracę...
    ..wracaj..

    Życzę Ci tego czego Ty sobie życzysz

    Całą moją, pełną ciepła, serdecznością
    mocno Ciebie obejmuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :)
    Przyjmij ode mnie
    porcje milosci,
    jak wypuszczony
    w Twoim kierunku
    ogromny balon
    napelniony najdelikatniejszym
    cieplem...

    Milego wieczoru



    OdpowiedzUsuń