środa, 11 listopada 2009

chodź zatańczymy Poleczkę


coś ty dziś taki
spięty nieustępliwy
nieugięty
do "Polki" tańca
trza być trochę szurniętym
do niej szkoda gadać
smokingu się nie zakłada
rozchyl białą koszulę
pokaż ukrytą pierś włochatą
a dziewoje na to
zawyją z zachwytu
i każda z tobą tańczyć
będzie chciała
byle cię miała
nawet małolaty
choćbyś był jak ja
krzywy i garbaty
każda z tobą tańczyć będzie
chciała
byle cię miała
...
Petrus, pon., 20/07/2009 - Blogmedia24

Isia pisze...
dzisiaj Piotrze bez obrazy
czas zatańczyć Poloneza
poważniejszy taniec
grzeczny..
do Poleczki
frywolności trzeba
dzisiaj to nie dla mnie
a jeszcze staranie
o posiadanie
to już zupełnie
dzisiaj nie dla mnie..
dzisiaj kolejny teścik do zaliczenia
z nie-wkurzania się
za nic na nic ;)))

Pięknego dnia w wolności serca :))

3 komentarze:

  1. dzisiaj Piotrze bez obrazy
    czas zatańczyć Poloneza
    poważniejszy taniec
    grzeczny..
    do Poleczki
    frywolności trzeba
    dzisiaj to nie dla mnie
    a jeszcze staranie
    o posiadanie
    to już zupełnie
    dzisiaj nie dla mnie..
    dzisiaj kolejny teścik do zaliczenia
    z nie-wkurzania się
    za nic na nic ;)))

    Pięknego dnia w wolności serca :))
    http://www.youtube.com/watch?v=mmf948v-XZo

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknego.. to nie byla 1 min! lecz .. 34 sekundy.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, cud uważości ;) też to zauważyłam :)
    moja minuta łączności z naszą kochaną Ziemią trwała od 11:11 do 11:12..
    będzie taka jeszcze jedna,
    jeśli nie zasnę od 11:11 do 11:12 p.m.
    wolność w jedności z ..
    miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń