sobota, 21 listopada 2009

Sny gonie...

3 komentarze:

  1. .. ta piosenka kojarzy mi się
    ze snem, niedawnym snem
    apokalipsa, koniec świata
    dzieje się, trzęsie się
    świat chwieje się
    Bóg grzmi piorunami
    razi oczy światłami
    Bóg ostrzega..
    a mi zależy na tym
    żeby zabrać z domu coś ciepłego
    bo niewiadome przed nami
    może mróz i wieczna noc
    coś ciepłego.. dla ego?

    myślę, że nie
    że to ciepłe odzienie
    dla duszy przyda się..

    OdpowiedzUsuń
  2. żeby zabrać z domu coś ciepłego...
    cieplo, ktore zabralas z domu masz tutaj
    czas juz tam wracac..

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem!
    tu jestem u siebie
    nie ma tam
    jeśli nie ma tu.. i teraz..
    ***
    widzisz
    przedwcześnie może
    ale dorosłam ;)
    ***
    dobranoc :*
    wdzięczne dobranoc :**

    OdpowiedzUsuń