środa, 11 listopada 2009

Święto Niepodległości - Wiersz tygodnia

Agamemnon, śr., 11/11/2009 - 12:19 Forum ogólne
- Blogmedia 24

Ojczyzna

Dziś do ogni boskich jeszcze nie dźwignięta
Bo pod narodem brak jest jeszcze ducha i wiatr
wieje pod spodem
Bo śmierć na żaglach okrętu - jeszcze nie jest
zdjęta.

Ulituj się matko niebieskiego Pana,
Pani co w złotej koronie
Od Opolczyka na polskim tronie
Zasiadasz,

By ojczyzna nie zaginęła i to
bezpowrotnie
Dla której każda smakuje trucizna
By jednak ojczyzna co „...Minęła także” i to
wielokrotnie
I w blasku lontów złotych każda broni się reduta
Nie przeminęła i to bezpowrotnie
I nałóż moc ducha, na jej umęczone skronie
Na wieki wraz z insignią "Polonia restituta."
By stanęła przed Panem - w Zbawienia Koronie.

Agamemnon

6 komentarzy:

  1. Polska to dla mnie wielki
    i bardzo osobisty dar
    od Boga
    tu i teraz jestem Polką
    i niech tak już
    zostanie

    na wieki wieków..

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie ta Polska?
    na pólkach w supermarkecie
    z szubienicą w tle
    wymalowana sprayem na murze?
    z gołym wibrującym tyłkiem z tatuażem
    na Youtube lub wrzucie
    to tak z ciekawości pytam
    w skrócie
    gdzie ta Polska bluźnierców z kasą?
    w sercu?
    a może w portmonetce
    skrycie w
    tanim dogodnym kredycie?
    mam w d...,net!
    ale nie muzykę i film
    a nie wiem dlaczego
    dla czyjej chwały
    w coś co bardzo kocham!
    włażą i wspierają
    dziwki,lezby,geje,i pedały!!!
    ps.wirtualni sqrwiele zaleź mi mi za skórę!,nie będę już uczył,nie będę brał udziału w polityce,chcę tylko muzyki,a tych dupków którzy mi nie pozwalają mieć swojego na kompie archiwum - spotka to co mnie!,solidnie sobie na to zasłużyli.
    Klątwa działa nadal,i jeśli mam iść do piekła 100 sqrwieli pójdzie wraz ze mną!
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pójdziesz tam
    obiecuję Ci to ;)
    zdążyłam pokochać Ciebie
    i Twoją pochrzanioną
    jedyność :*

    Pan Bóg ma ze mną kiepsko
    taka lipna
    tak wpuszczana w maliny
    a popatrz
    jeszcze żyje..

    a to wszystko Panie
    przez tę miłość
    która nijak
    odpierwiastkować się
    nie chce..

    co Ty na to Panie Boże??
    słyszę..
    mówisz..
    Niech żyje wiecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mie nie rozumiesz!,dla kogo śpiewali Ci co już dawno odeszli?,dla nas czy dla idiotów z kasą.Czy na to żeby słuchać piosenek trza mnieć certyfikat komisarza UE?.Tak mnie wpieprzyli że chyba wyjdę dziś z siebie - ale wtedy zobaczą jak wąż (za przeproszeniem) pierdzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuu ;) poczułam i dziękuję :*
    bo to było dla dobra :))

    mówisz o tych ograniczających
    bo już nic przekazać się nie da
    nawet kropli dźwięku miłego sercu
    bez żandarma nad uchem

    to bieda, ale spoko
    ona tylko czasami
    i tymczasowo

    opuszczona zaśnie sobie
    w ciemnym kącie
    i nie obudzą jej
    nawet trąby ............

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie ten dech, to by czlowiek zdechl..
    A pofolguj sobie Piotrze,
    do mnie to nie dotrze..:)

    OdpowiedzUsuń