wtorek, 17 listopada 2009

z archiwum Piotra

mówią nie chwal dnia przed zachodem słońca. Matko Boska Płacząca ulituj się nad nami :(
jak mi jest przeraźliwie smutno!


znaleziony cytat:

Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, ze muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek.

Szkoda mi nie spożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale Ty, Panie, wiesz, ze chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

Wyzwól mój umysł od niekończącego brnięcia w szczegóły i daj mi skrzydeł, bym w lot przechodził do rzeczy.

Użycz mi chwalebnego uczucia, że czasem mogę się mylić. Zachowaj mnie dla ludzi, choć z niektórymi z nich doprawdy trudno wytrzymać.

3 komentarze:

  1. Joaś, proszę zachowaj się od smutku,
    najlepiej poproś Mateczkę
    niech wleje w Twoje serce
    radość z daru tworzenia
    dobroci i ciepła
    wokół..

    Piotr, mów do mnie jeszcze,
    nieustająco prostuj to
    co niepiękne
    a choć niepiękne
    zechciej zachować
    umysł masz lotny
    a Twój wzrok
    sokoli

    postaraj się wytrzymać
    z nami babami
    i
    uważaj na siebie
    gdziekolwiek
    będziesz..

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mowie nic
    przeciez wiesz,
    ze to swierszcz
    pisze wiersz
    nie ja...

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem? eh, nie..
    czuję :)
    a Ty wiesz, że
    przed nami
    jeszcze trochę
    jeszcze miesiąc
    albo miesiące
    a zagramy
    wspólny koncert?

    tylko wiesz
    jam świersz młody
    potrzeba trochę
    wzrostu
    lica ogłady
    dostrojenia strun
    i zagramy

    najpierw cichutko
    dla siebie
    później..
    to będzie tak normalne
    jak pory roku
    jak pierwsza
    jesień
    wrzesień?

    później to będzie tak
    normalne
    jak powinno być
    jak było
    w kominie
    ciepłym
    gorący koncert
    taki serdeczny

    czemu ten wielkolud
    kominiarz
    niechcący?
    zrobił
    że się nam
    rozstroiło?

    ja mu już wybaczyłam
    i wiesz
    zaczyna być miło :)

    dobrych snów
    miłej nocy
    wszystkim
    tego
    potrzebującym :*

    OdpowiedzUsuń