piątek, 6 listopada 2009

Damsko męskie sprawy

Petrus

Lokalizacja: K-PAX
w zasadzie nie ja powinienem założyć ten wątek. Raczej już paru oszukanych przez ... no właśnie. Liczę na to że moi młodzi przyjaciele będą brali aktywny udział w tym watku. Jednak pamiętajcie ja będę siedział okrakiem na barykadzie, będę bronił cnoty
Waszej i waszych pań (od serca). Bo to nie jest tak jak jest na różowych stronach, bo to nie jest tak jak jest w gazetach playboyu, TVN i innych pierdołach. Więcej będę się wykłócał z chłopakami niż z pannami (z dziewczynami też wirtualnie dyskutowałem i się o Was wykłócałem!). Chłop który nosi portki i w nich coś jeszcze ma, ma rozum!, i wie jak go używać. Dziewczyna rozumuje sercem spontanicznie! - tak została stworzona - i na to nie ma rady!. Z chłopakami jest inaczej, najpierw myśli potem kocha!, ale jak już to na mur beton!. Bo był i zawsze po danym słowie - nigdy go nie cofa!. Wiara mi podpowiada że tych dwoje stworzonych dla siebie, wciąż się szukają i dążą uparcie do siebie. Cierpią oszukani, ale nadal szukają. Jeśli się odnajdą, są tak dopasowani i fizycznie i psychicznie (a tak!, otrzymują nawet dar leczenia!!!). Nie koniecznie zaraz napotkana dziewczyna musi być Twoja (kochanką - oj źle!) czy przyszłą żoną - może byc wspaniałym kumplem który uczył Cię będzie kim jest kobieta i dlaczego!
- i to czasem ów kumpel pomoże Ci znaleźć tą jedną, jedyną i tylko dla Ciebie. Ufam też że w tym wątku pojawią się panie!,oj! nie będziecie miały łatwo! - bo ja też mam smutne doświadczenia!.
ps.wiem że traktujecie mnie ulgowo - jednak ja sam i proszę Was unikajmy wulgaryzmów - ja jestem gotowy podnieść rzuconą rękawicę z obu stron. A dlatego bo przeszedłem net (prawie wszystko - musiałem! - chciałem wiedzieć gdzie co i jak! - przez życie też i wcale mnie los nie oszczędzał!
wiecej:

http://www.eres.alpha.pl/elektronika/fusion_forum/viewthread.php?forum_id=25&thread_id=3501

16 komentarzy:

  1. popraw literówkę którą popełniłem niechcący ma być "cnoty"!

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze jedno!,my nie prowadzimy biura usług matrymonialnych.Odważne dziewczyny będą uczyć,i same będą uczone.W firmie miałem cholerne kłopoty ,z niesczesliwie zakochanymi pannami i mężatkami!.Knociły robotę na montażu tak,ze sam diabeł lepiej by nie wymyślił.Być może ze moje chłopaki nauczą je dobrej roboty.A jesli tak to nasze działanie ma sens!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe!! tak moze musi byc. Wciaz nowe poprzeczki i wyzwania i czas z rak wymykajacy. Co jest wazniejsze praca, dom, rodzina, czy my i czas uciekajacy..

    OdpowiedzUsuń
  4. hm!
    pracy zarobkowej już nie mam,rodzina praktycznie nie istnieje.Każde z nas żyje swoim własnym życiem - nie mam prawa nikomu w domu jego zmieniać - wszyscy są osobami dorosłymi!
    .Praktycznie nie mam nic do ofiarowania,mogę jedynie dzielić się doświadczeniami - ale komu to dziś jest potrzebne skoro ma własne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebiles mur sila woli. Inni wciaz probuja slepo i nie w tym miejscu szukac szczescia i wolnosci, recepty na spelnione zycie, bez watpliwosci i bez pytan.

    OdpowiedzUsuń
  6. poczekaj mądralo!ą,spełnienie życia
    będzie tylko wtedy kiedy cząstkę siebie zostawiamy innym.Wzorem dla nas katolików jak to zrobić Był i Jest sam Bóg!,co tu nasza wola ma do tego.Dusza dziecka to też plastyczny materiał z którego my rodzice formujemy osobowość.No fakt jeden i drugi syn wzięli ze mnie dociekliwość i w niej upór,ale mój babiszon jest jeszcze bardziej uparty niż ja.Tego muru żaden taran nie rozbije :p

    OdpowiedzUsuń
  7. ps.Joanno ja mówiłem całkiem poważnie o tym żebyś dzieci na forum
    ,przyprowadziła.Mi tam na ERES - wcześniej udało się niektórym (nawet studentkom) ich problemy naświetlić i świetnie sobie poradziły,he! he! widzisz?,wcale ze mnie nie taki straszny diabeł,na na jakiego wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. plastyczny materiał z którego my rodzice formujemy osobowość....
    Dzieciaki sa juz uformowane przy urodzeniu, wystarcza jedynie bezpieczne skrzydla rodzicow i wsparcie w chwilach, gdy tego potrzebuja. Nadtroskliwosc i krytyka czesto ma hamujacy efekt wzrastania. Dorosli sa potrzebni zawsze bez wzgledu na to czy dziecko ma 5 czy 65 lat.
    ps. kiepski dostep do dzieci... moze Isia ma wieksze podworko.

    OdpowiedzUsuń
  9. nieprawda dziecko nie rodzi się Katolikiem,Polakiem jedną i drugą tożsamość trza w nim uformować.Uda się rodzicom wychować prawidłowo jedno dziecko.Jaki jest model Twoim zdaniem rodziny?,ile powinno być w niej dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wychowałem się w pięcioosobowej, rodzinie wiedziałem że mam pod opieką młodsze siostry.wiedziałem że w jakiś sposób trzeba się z nimi dzielić,miłością rodziców też!.Jak rodzi się samolub?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wychowalam sie z czworka rodzenstwa.. jako najmlodsza :) I zostawiona pod opieka starszego rodzenstwa czyli wolna . Na najmlodszych nie trzeba krzyczec ucza sie na bledach starszych i maja wieksza swobode niz starsi, zawsze bezpieczni ciekawi i ufni do swiata. W swojej naiwnosci mogliby pasc ofiara zbojcow, ale sa chronieni przez opatrznosc. Opatrznosc tez im pokazuje swiat z jego pieklem, na ktory nie daja sie zlapac, jak ryba na wedke ani przestraszyc i nie pozwola na to by pochlonac i zatracic sie w szalenstwie. Dziecko rodzi sie Polakiem i rodzi sie Katolikiem bo mialo takie szczescie w zyciu by posiasc korzenie i pozwolilo im wzrastac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wielkosc rodziny nie ma reguly. Przynajmniej dwoje dzieci, bo jedynacy musza miec trudniej w zyciu, zdani tylko na siebie i na samotnosc od poczatku.

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna jest siódemka :.Ja mam tylko dwóch synów.Chciałem mieć synów - Bóg dał mi dwóch,wtedy były kiepskie czasy - podobne jak dziś,śmierdziało wojną jak cholera!.Bałem się mieć córcię,choć dziś pewnie warowała by przy mnie,dzieci umiejętnie prowadzone,na staroć błyszczą jak diamenty!

    OdpowiedzUsuń
  14. bo to sa diamenty..
    Swiat uwierzy w siebie .. i bedzie znow pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. oj nie prędko to się stanie.Świat najpierw będzie przetrzebiony,człowiek otrzymał moc belzebuba,człowiek mocą diabelską zniszczy wielu swoich braci i sióstr - ziemia pokryje się popiołem żałoby!,Światu grozi kataklizm jakiego jeszcze nie było.Jeśli zostanie użyta cała broń atomowa - łącznie z termonuklearną - ziemia rozleci się na tysiące meteorytów!.Jednak ci którzy mają znamię Boga na czołach,Bóg swoim sposobem zabierze do siebie,ci którzy mają znak bestii BEST,na ręku lub wypalony laserem na czole,poznają co to jest piekło na ziemi!.Wszystko to co złego zrobili,będą wiecznie przeżywać,będą przezywać cierpienia tych których skrzywdzili - to jest ten zapis - że jeszcze będzie im dodane goryczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz jest czas by pokonac bestie. Jest w ich mocy. Tylko tam jest bezpiecznie. Niech sie wypelni.

    OdpowiedzUsuń