czwartek, 5 listopada 2009

Dwa serduszka, cztery oczy ....

tus tus tus golabeczki

MAZOWSZE

3 komentarze:

  1. tak mi dopomóż
    Serce i Słońce :*
    dwa w jednym
    ..
    ja to od zaraz
    jestem
    szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesciara. Nawet przez chwile nie mozesz myslec inaczej..!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ano nie
    jak ma się
    takie szczęście
    na tak cudowną prostą
    rozmowę dusz takie wzięcie
    to to już nic prawie nie trzeba
    więcej
    tylko proszę nie traktuj już mnie
    jak księżniczki udzielnej
    jestem zwykłą pasterką
    pukającą w serce
    nikim mniej
    ani nikim
    i...
    śnij
    lepsze sny :*

    piechotą latem
    a może ju wiosną
    tak przywędruję
    piechotą

    a zimą?
    kulig jest
    rzeczą przyjemną
    i prostą ;))

    oj już dobranoc!

    OdpowiedzUsuń