sobota, 20 listopada 2010

..między nami, kobietami :)

..opowiem Ci joanno, co mnie dzisiaj spotkało - było radosne, spowodowało uśmiech i dobry nastrój na resztę dnia :)
Poszłam na spacer późno-poranny z moim "owczarkiem" i ten w pewnym momencie zaczął biec swoją instynktowną ścieżką. Zobaczył innego psa i popędził się z nim pobawić.. Pobiegłam za nim i zaciągnęłam ku smyczy.. a właściciel powiedział, żebym się nie bała, że nic się nie stanie.. Ja na to, że się nie boję. Pan spojrzał na mnie i powiedział: Boże, ależ pani piękna! No to ja mu na to z uśmiechem, że dziękuję.. a on jeszcze raz: ależ z pani piękna kobieta! może chociaż numer telefonu.. Ja mu na to, że nie, nie, że nie ze mną takie numery :)) ..i jeszcze z wielką radością powiedziałam: ale dziękuję, za miłe, dobre słowa.. Roześmiałam się i poszłam swoją drogą.. Najfajniejsze jest to, że nie zrobiłam nic, żeby się podobać - nawet się nie podmalowałam ..bo i komuż miałabym chcieć podobać się ;)) Idąc dalej z uśmiechem spojrzałam na innego człowieka, a temu buzia też się ku radości podniosła :)
I chyba o to na prawdę chodzi, żeby powodować wokół jak najwięcej radości.. ile tylko się da :) ..i żeby rozmawiać, rozmawiać i wyrażać siebie, mnożyć swój wewnętrzny, dobry świat..
Życie staje się fascynujące i prostsze, kiedy przestajemy się bać..
Miłego, pięknego dnia!

5 komentarzy:

  1. miedzy nami kobietami... ;)
    mozemy ten swiat uczynic piekniejszym bedac nimi w nim.. nie czyniac nic (by juz nie szkodzic wiecej..)
    Spotkalas Aniola? Czy Aniol spotkal Ciebie..?
    ..wszak przez chwile bylas w siodmym niebie..
    Trudno pozostac dluzej w tym miejscu,
    ale droge juz znasz :)))

    Milego popoludnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..jeśli coś nie tak, to nie dlatego, że chcę komukolwiek wyrządzić jakąś krzywdę.. wręcz odwrotnie.. to, co opowiedziałam nie miało zranić, ale pokazać, że takie małe gejzerki dobrych słów są potrzebne na ziemi.. i wiele, wiele rozmów, bez których nie doporozumiemy się.. eh :(
    Najczęściej jestem w siódmym niebie i spotykam wiele tych istot :)) Miłego

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze jedno - zawsze myślałam, że jestem brzydka.. to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze myślałam
    ...hehe..!!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ..i narzędziem do zaspokajania
    oczekiwań wszystkich wokół mnie..
    dlatego dzisiaj
    kiedy ktoś mi powiedział spontanicznie:
    jesteś piękna
    może mając jakieś
    małe oczekiwania..
    nareszcie uwierzyłam
    i zauważyłam
    że
    mam wybór
    nie muszę iść
    za każdym głosem
    który mnie do siebie woła..
    i nie muszę już szukać miłości..
    od kilku lat
    bo to ona mnie odkryła i wybrała.

    OdpowiedzUsuń