sobota, 13 listopada 2010

wierzę! potrafisz!..



rycerzu bez skazy
w moich oczach
chociaż by nie wiem co
Ciebie takim poranionym
tworzyło..

Dobrych, uśmiechniętych snów :)
widzimy się w nich nie przypadkiem..
bo w życiu nie dzieje się nic
bez przyczyny i skutku..

tak mi mówiłeś..
jakieś półtora roku przed dziś
a może to już dwa lata..

a ja idę z Tobą tak długo
a ja z Tobą tak długo błądzę

falowanie i spadanie
nasza Mleczna Droga do Boga..

Dobrych, uśmiechniętych snów :)
-Isia-
*********



falowanie i spadanie..

Balans Motylu!
spadlo juz tylu..


-joanna-

*********


Słowa: Dante Alighieri (Boska Komedia)


Przeze mnie droga w miasto utrapienie,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia,
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki
Wyniosła mnie z gruntu potęga wszechwładna
Mądrość najwyższa, miłość pierworodna
Starsze ode mnie twory nie istnieją
Chyba wieczyste, a jam niepożyta
Ty który wchodzisz żegnaj się z nadzieją ...



6 komentarzy:

  1. ..a Ty, który wychodzisz
    z mroku..
    bądźże pozdrowiony!
    światłem zachwycony!
    daj się poprowadzić
    Panu Bogu!
    Temu, który jest Miłością..

    :))))) Miłego, Pięknego Dnia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Temu, który jest Miłością..

    :))))) Miłego, Pięknego Dnia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ..między 2 a 3 nad ranem
    patrząc na czyste niebo
    można zobaczyć
    spadające Leonidy
    jeszcze przez kilka dni..
    to w kwestii
    spadania
    chyba wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..między 2 a 3 nad ranem..

    toz to srodek nocy..!!!
    jesli sie obudze ..to obejrze te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..i jeśli będzie bezchmurnie
    jak chociażby dziś
    nad naszym
    niebem
    :))
    miłego obudzenia
    i miłych cudów
    ujrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..ale przed-tem i po-tem
    spokojnych snów :*

    OdpowiedzUsuń