czwartek, 18 listopada 2010

a popatrz..

..na ten obraz..
http://www.youtube.com/watch?v=H6kDqmEsH4s&feature=related

..szczególnie rozczuliły mnie
te dwa ślimaczki wśród stokrotek
i ich czujki :)

nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu
a zbytnia czujność tworzy
niepotrzebne nikomu teorie spiskowe
dlatego wybieram wolność
od przesady :)))))

.........




:)))))

nie trzeba nic
udawadniać
zatrzymywać
ani odrzucać
stare historie jak
szare muszy
przemykają nieśmiało
po kątach

złoty krążek słońca
czeka na śniadanie
szczęście zgubiło
lśniące odbicie
lustrzane
w zakamarkach dnia

ślimak straszy rogami
płatki śniegu

szum morza
zamknięty w sercu
stokrotki
cichnie za horyzontem
nad sztucznym strachem
martwych obłoków

czas iskrzy tętnem pragnień
wsród spontanicznych kroków

noc
cisza
...spokój


-j-

5 komentarzy:

  1. czemu, czemu
    Twoje słowa
    mojemu autorstwu
    oddajesz?
    Ty to Ty
    Ja to Ja
    My to My
    ***
    na My składasz się Ty i Ja
    na Ja składasz się Ty
    na Ty składam się ja
    na My składa się
    moja i Twoja nadzieja
    ***
    lubię kolor niebieski
    i naszą miłość małą
    i wielką nadzieję
    naszą na jutro
    naszą na dziś
    marzyć?
    tak!
    śnić?
    tak!
    i iść.....

    OdpowiedzUsuń
  2. kto mowi?
    a kto slucha?
    ....
    ..?
    cisza glucha..

    OdpowiedzUsuń
  3. meaa culpa!
    :) jak bym chciała
    cały Boży świat
    zarazić
    brakiem obawy
    przed
    byciem normalnie
    sobą dobrym
    chociaż niby
    to nienormalne
    i niemodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obciachowe :)

    Milego wieczoru !

    OdpowiedzUsuń
  5. to lepiej spadam :)

    a odnośnie wieczoru
    to wzajemnie..
    tylko sę nie zaplącz
    w obcą sieć..
    boniecem słuchać pojękiwań
    żetonieto
    djuanderstendmi..
    mam nadzieję..

    i przetrwam
    i nie będę narzekać
    bo.....

    OdpowiedzUsuń