niedziela, 27 września 2009

4 komentarze:

  1. kiepsko się czuję,znów nawrót grypy :(.Cieszy mnie że zaczyna się wreszcie cos dziać w tym kmierunku.Nastepny krok Polaków to wystąpienie z politycznego bloku UE.
    życzę dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez cos atakowalo przez 2 dni ale dzis juz jest dobrze. Herbata poziomkowa z cytryna ...pomogla ;) Sen jest najlepszym lekarstwem... Dobrej nocy, Serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. a to pięknie Joanno,ja już jestem bardzo słaby."gliniany garnek" powoli się rozsypuje w proch!.
    Moje pretensje do świata dawno się skończyły :),mój duch twardy do konca,usiłuje łatać jeszcze co rozdarte tam gdzie się da :)
    życzę pogodnego (bez kataru) dnia!
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj duch silny .. nieomylny, niech garnkowi sily doda. Uwazaj na dzikie golebie roznosza duzo zarazkow. Zycze rowniez pogodnego (bez kataru) dnia!

    OdpowiedzUsuń