piątek, 18 września 2009

no woman no cry

niebo z perspektywy swierszcza
Milych snow!

8 komentarzy:

  1. nie widzi rzeczy z perspektywy nieba :(
    szkoda, ale coś za coś..
    wieczna sprzedaż :((

    OdpowiedzUsuń
  2. jak podskoczy.. to i z-oczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe! ciekawe :p
    Cześć Dziewczyny
    nie coś za coś,a wszystko za wszystko!.Odwierdził mnie pewien gość,dał mi robotę = dwa stare elektroniczne "trupy" które kiedyś w socjalistycznym zachwycie zwano "radiem",(nadal jestem chory-pal licho!) spiąłem się jak (pełnej krwi "arab" i kurna udowodniłem że te "trupy" ożywić można!.Czy prosiłem o pieniadze?,nie!,bo darmo dostałem!,i darmo daję :*
    miłego dnia Dziewczyny :*
    Ostańcie z Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz dobrze :*
    Idź z Bogiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. "idź z Bogiem" hm,raczej się w tej drodze ciagle o cóś,potykam ;),Pan Bóg tyż -ale o moją niewiarę ;)
    miłego wieczoru życzę
    ps jadę na urodziny,i bedę z dzieciorami "bańki" puszczał,wtedy dopiero bedzie dobrze :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy przepis na banki z cukrem.. moze uzyc mniej wody?
    Milej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego po-zabawie ;))
    postaram się nie buczeć już..
    ale nie mogę przysiąc
    bo to zobowiązuje.

    OdpowiedzUsuń