czwartek, 10 września 2009

Czy gatunek Europejczyków przetrwa?


michael, śr., 09/09/2009 - 08:19




Przetrwają tylko te gatunki, które potrafią przystosować się do zmian! Odpowiedź jest niezwykle prosta, prawda? Dla życia każdego gatunku istotne i trudne jest odkrywanie zmian, ważnych dla dalszego przetrwania. Bezcenną jest umiejętność trafnej ich oceny i wybranie właściwej strategii przetrwania, stosownie do charakteru tych zmian. Gatunek szybko i bezbłędnie reagujący na docierające z zewnątrz bodźce ma większe szanse przetrwania. Europejczycy dawno te umiejętności utracili, a może nawet nigdy ich nie mieli....

c.d :

9 komentarzy:

  1. tak Joanno Michał jest gość!,choć boję się że kurna wrzodów żołądka dostanie jak ja :(.Nie mamy "narzędzi" BM trza w cholerę kasy,i solidnego serwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. wrzody zaladka? -- LUSEK szwedzkie lekarstwo, probowales?
    Dyrektora od Diamantow mamy moze pomoze?

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałem kiedyś porady ks.Podbielskiego,ciekawy człek z niego był.
    Znał się na ziołach (i nie tylko) wiele pisał o ich właściwościach,ale polecał używać ziół które rosną obok naszego domu.
    I miał rację,np perz,pokrzywa,mlecz - mniszek lekarski,potrafią się bronić nie gorzej od nas!.Jeśli one przeżyły,my używając ich korzeni - na napary przeżyjemy też.Te herbatki są paskudne w smaku,ale skuteczne w działaniu,mają silne własciwości bakteriobójcze.Choroba
    wrzodowa - jej przyczyny,są już dzis lepiej znane niż wtedy kiedy mnie operowano.Powoduje ją wirus,który atakuje podobnie jak wirus grypy - w stanach silnego osłabienia organizmu.Czówiek zyjący w ciągłym napięcu umysłowym = wyczerpująca praca naukowa,lub zajmujacy się polityką (a jaką mamy w kraju już wiesz).podlega stresom = wieksze wydzielanie soków trawiennych,stan napiecia nerwowego,zła przemiana materli - i lawinowo atak = proste?

    OdpowiedzUsuń
  4. dam jeszcze jeden przykład:
    obserwowałaś osobę która oglada horror,podlega stanom lękowym i instynktownie szuka łakoci np.ciastek,cukierków itp,dlaczego ano - stany nerwowe powodują szybsze spalanie,niekontrolowane ruchy mięśni (podobne do tych kiedy trzęsiesz się z zimna!) kazdy ruch mięśni przemiana glukozy w krwi na temperaturę ciała - jest wyższa niż u człowieka spokojnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Losecs syrahämmande effekt är klart visad och en del patienter blir symtomfria redan efter en dags behandling. I doser upp till 20mg dagligen är biverkningarna få och lindriga.
    Losec - powstrzymuje nadkwasote zoladka i u wiekszosci pacjentow zanikaja symtomy juz po jednym dniu uzycia. W dozach 20mg sa efekty uboczne bardzo rzadkie albo bardzo lagodne.Zainteresowany? Mozna u nas kupic bez recepty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. magiczny lusek? diamenty do nadprutej kieszeni? .. no w sumie - czemu nie..
    skoro na zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanno
    dzięki za pomoc ale ja nawet środki przeciwólowe uzywam
    rzadko.Takie choróbska jak ja mam bardzo trudno wyleczyć.Pooperacyjna pętla po resekcji,sprawia mi kłopoty - ale na stół już nie pójdę leżałem na nim 3 razy,to wystarczy!.To już trwa 40 lat :),zdążyłem się przyzwyczaić,ale ostrzegać będę.Jestem przeciwnikiem farmakologicznych środków uderzeniowych,powodują szok.
    Bywa tak,że jeden wytrzyma (płacze później),niiy kładzie się zaraz,zioła biją na głowę inne leki,choć działają wolniej.Dwa czasem wystarczy zmiana klimatu!.U mnie w domu wystarczy jedna niepotrzebna sprzeczka - i już ląduję w łóżku :(.Młody człowiek potrafi więcej wytrzymać,stary niestety nie - czekam na hen! :)
    dobrej nocy życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piotruś - ja też na to hen czaję się..
    ale tam to tylko razem
    nigdy w pojedynek
    wiesz
    można stracić
    życie
    a szkoda
    by było
    bo śliczne
    i takie
    jedyne

    OdpowiedzUsuń
  9. nasze spotkania jak zawsze...mistyczne.
    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń