środa, 23 września 2009

Lord of the Dance

Wydaje mi sie , ze nastepnym krokiem jest by nauczyc sie rozumiec anioly.. kontynuowal Wil i popatrzyl na polnoc, jakby widzial jakis obraz.
" Tak, jestem tego pewien. Idziecie teraz ze mna oboje?"
Spojrzalem na Charlene i jej wzrok zdradzal ta sama wizje jak moja.
" Nie wydaje mnie sie" powiedziala.
" Nie teraz" - dodalem.
Bez slowa uscisnal Wil kazdego z nas odwrocil sie i odszedl. Przez moment chcialem zawolac go spowrotem... ale pozwolilem mu odejsc. Jakas czesc we mnie mowila mi , ze ta podroz jeszcze ma dlugo droge do zakonczenia. Wiedzielem, ze wkrotce znow sie zobaczymy.
/ Den tionde insikten - James Redfield /

7 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=C-pGzCre7Po

    zdecydowanie to :)
    żywioł i dynamika.kiedyś Król Dawid tak się modlił do Boga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama radosc... Mialam okazje widziec ich wystep na zywo. Fantastyczny! I muzyka, rytm, swiatla no i ..tancerze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyobraź sobie teraz że scena jest na ogromnym lotnisku.Światło i dźwięk ze sceny i dookoła na obrzeżach lotniska,tańczą i artyści i publiczność .Jestem przekonany że ogólna sympatia rytm i taniec,to lekarstwo.Kiedyś dawno,dawno temu,w klubie.W zespole "szarpidrutów" robiłem podobne eksperymenty.Wiro-fonia(efekt stworzony sztucznie,dźwięk spraiwa wrażenie,że sala kręci się jak karuzela! :))) daje niezłe rezultaty.A gdybym miał do dyspozycji lasery i barwne reflektory,uff cały swiat byłby mój ;).Choreografia to swietna zabawa.
    życzę dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  4. Radość, to radość!!
    Piękne jest cieszyć się wszystkim
    nawet tym, co dla podsłuchujących
    nie musi być szczęściem ;)
    (oh, what a pity)
    Miłego tuż przed zaśnięciem :)))
    wyzwolenia całkowitego
    od wszystkiego..
    z wyjątkiem Tego
    Który kocha nas
    bez granicznie
    i bez warunkowo.

    Więc wędrujemy tak...

    OdpowiedzUsuń
  5. tak.. swiatla daja wspanialy efekt..Zabawa z tecza :).
    Dobrej nocy Pio.

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiecham się wzajemnie ;)
    ..
    światła, reflektory,
    szarapana muzyka..
    sztuczność i gra...
    może to i magiczne
    może to piękne
    ..
    a dla mnie
    nieważne teraz co
    bo i tak złowi mnie
    nad ranem
    samotny rybak
    zawoła
    pora już, obudź się
    już czas
    spotkania pora..

    i to już nie jest
    udręką :)

    jest dobrze,
    spokojnie
    miękko

    OdpowiedzUsuń