sobota, 12 września 2009

przy herbacie


Isia pisze...
.. na trawie rankiem już zimno..ale ławeczka grzecznie czeka ;))
p.k pisze...
a siatka na motyle gdzie? :p :p :p ćmy też są kolorowe ;)
Isia pisze...
..ławeczka żeby złowić kilka chwil
spokoju
potrzebnego do szczęścia :))
czego życzę każdemu bez wyjątku
(najbardziej tzw "wrogom"
za których lot przez moje życie
motylem czy ćmą
jestem wdzięczna
jak nie wiem co)
ślicznego dnia w objęciach pokoju serca :***
joanna pisze...
To jest moja siatka na motyle.
Wystarczy ze spojrzysz
i wpadasz w siec :)
Cyt.. cicho siedz,
swierszcza muzyka
serca dotyka..
Isia pisze...
jak dobrze...
p.k pisze...
"cicho siedź" "-ani mi się śni" potrafię nieźle rozrabiać :p.I raczej trudno przewidzieć moje reakcje,warto się z tym pogodzić - łatwiej jest mnie polubić :*miłego popołudnia życzę!
joanna pisze...
...to byl swierszcz ;)))
Isia pisze...
tutaj grają właśnie dwa ;))
Robyn - Eclipse

6 komentarzy:

  1. .. a na kolację przyjdą
    wszyscy święci ;)
    tylko jednego nie będzie
    zapowiedział się z wizytą
    tam gdzie mu miło
    a poza tym
    zapodziało gdzieś aureolę
    to moje święte nieboże
    a poza tym?
    tęknię jak jasny gwint!!
    ojej
    a miałam siedzieć ciiiiiichoooooooo :(
    Ty zagraj świerszczyku...

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wysoko podskoczyłby konik polny,gdyby miał gabaryty
    zwykłego koia?,lub jak wysoko podskoczyła by pchła gdyby była tak duża jak kot,pies,lub człowiek ;)
    miłego wieczoru życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wysoko wyskoczylabym ja z ciala, gdybym chciala?
    milego wieczoru maestro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie pije wspaniala poziomkowa herbate z miodem :) Dzieki za tips.. nigdy bym na to sama nie wpadla.

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieraj skorupki z jajek,takie np. jajek kurzych ugotowanych na twardo.Zawierają naturalne wapno i mikroelementy.Można je rozpuścić w soku z cytryny.Przecedzić przez płócienną szmatkę.Dodać słodkiego czerwonego wina,samo surowe żółtko z jajka,troszkę wanilii,cynamonu (cynamon to naturalny antybiotyk!) zmiksować,dosłodzić miodem.I lekarstwo gotowe.Rozgrzewa,leczy katary,grypy -wzmacnia,i uodparnia.Rób kolejno tak jak napisałem,chodzi o to żeby było smaczne.A same skorupki z cytryną są paskudne w smaku
    idę popływać :)
    życzę powodzenia i dobrej nocy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki!!!!
    juz sie rozplywam ..w wody kropelki :)
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń