wtorek, 3 listopada 2009

zwierciadlo

oczy
przekaz bez slow
tylko usta
klamia jak z nut

8 komentarzy:

  1. wszystko jest poezją, każdy jest poetą
    jeśli w to uwierzysz
    wszystko ma głęboki sens, nic nie ma sensu
    j.w.
    wszystko jest prawdziwe, wszystko jest kłamliwe
    j.w.
    oczy kłamią, usta mówią prawdę
    j.w.
    usta kłamią, oczy mówią prawdę
    j.w.
    kocham cię, nienawidzę ciebie
    j.w.
    kocham siebie, nienawidzę siebie
    j.w.
    jestem młoda, jestem stara
    j.w.
    jestem zwykła, jestem nadzwyczajna
    j.w.
    umrę, będę żyć wiecznie
    j.w.
    pójdę za nim, pozostanę sama
    j.w.
    to tylko sen, tak jest na prawdę
    j.w.
    mam dom tutaj, wszędzie jest mój dom
    j.w.
    ten obraz jest piękny, beznadziejny kicz
    j.w.
    jestem ważna, nie znaczę nic
    j.w.
    Bóg jest, ależ nie ma Boga
    j.w.
    człowiek wilkiem, człowiek bliźnim
    j.w.
    jestem uzależniona, to moja przyjemność
    j.w.
    oddycham powietrzem, oddycham trucizną
    j.w.
    widzę wyraźnie, nie widzę wcale
    j.w.
    czuję twą duszę, nie czuję ciebie
    j.w.
    jesteś jedyny, jest was dwóch
    j.w.
    to jest prawdziwe, to mi się zdaje
    j.w.

    powiedz mi - co jest dla ciebie
    najważniejsze
    w tej kwestii, w tamtej, lub w innej
    a przepowiem Ci przyszłość
    powiem Ci jaka/jaki jesteś

    życie to bajka
    tak piękna
    na ile piękna
    chcemy mieć w sobie
    chcemy z siebie dać

    życie to bajka
    najpiękniejsza
    na jaką nas stać

    kiedyś usyszałam od Ciebie
    "obudź się Isiu
    tu i teraz tylko jest"

    i ja nareszcie
    wierzę

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Ci powiedzialam!
    tamtego juz nie ma!
    sklamalam.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. a w to akurat nie wierzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pomódl si ze mną proszę
    o zdrowie dla mojej N
    ona tego potrzebuje
    a ja wierzę, że to jej pomoże

    OdpowiedzUsuń
  5. N.. badz wolna od cierpienia.
    Badz uzdrowiona, zaznaj pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. już sobie życzyłyśmy siostrzyczko :)
    a oNa śpi, słodko :))
    Dziękuję za wszystko, dobranoc..

    OdpowiedzUsuń